Αύξηση των πωλήσεων κατά 4,17% – ελαφρώς μεγαλύτερη σε σχέση με τον ετήσιο στόχο της διοίκησης – εμφάνισε ο Όμιλος Jumbo την οικονομική χρήση Ιούλιος 2009 - Ιούνιος 2010.
Αύξηση των πωλήσεων κατά 4,17% – ελαφρώς μεγαλύτερη σε σχέση με τον ετήσιο στόχο της διοίκησης – εμφάνισε ο Όμιλος Jumbo την οικονομική χρήση Ιούλιος 2009 - Ιούνιος 2010.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις στην Ελλάδα ήταν ικανοποιητικές παρά το γεγονός ότι δεν υπήρξε προσθήκη καινούριου καταστήματος στο δίκτυο της εταιρείας. Η Κύπρος παρουσίασε εξαιρετικά αποτελέσματα σημειώνοντας διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, ενώ όσον αφορά την Βουλγαρία το νέο κατάστημα του Ομίλου στο Plovdiv συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων που σημειώθηκε κατά το οικονομικό έτος.
Σύμφωνα με τη Jumbo, η νέα οικονομική χρήση Ιούλιος 2010-Ιούνιος 2011 ξεκινά με το ντεμπούτο του δεύτερου καταστήματος του Ομίλου στη Σόφια τον Αύγουστο του 2010 συνολικής επιφάνειας 15.000τ.μ.
«Το δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις των καταστημάτων του υπάρχοντος δικτύου. Στην προσπάθεια εξισορρόπησης του χαμένου τζίρου η διοίκηση της εταιρείας προχωρά ταχύτατα στην έναρξη των έξι νέων καταστημάτων που έχουν προγραμματιστεί για την τρέχουσα χρήση», υπογραμμίζει η εταιρεία.
Συγκεκριμένα μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010 αναμένεται να ξεκινήσει το νέο υπερκατάστημα στην Κύπρο συνολικής επιφάνειας 10.000τ.μ., ένα ακόμα υπερκατάστημα στη Σόφια συνολικής επιφάνειας 15.000τ.μ. ενώ στην Ελλάδα η εταιρεία έχει προγραμματίσει την λειτουργία καταστημάτων στην Πρέβεζα συνολικής επιφάνειας 7.000τ.μ., στην Λάρισα και στα Ιωάννινα συνολικής επιφάνειας 8.000τ.μ. το κάθε ένα.