Στη βιομηχανία της μουσικής στρέφονται οι κολοσσοί του τεχνολογικού κλάδου, όπως η Microsoft και η Google, ανοίγοντας ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού για την κατάκτηση του μεριδίου του λέοντος στην παγκόσμια αγορά.
Στη βιομηχανία της μουσικής στρέφονται οι κολοσσοί του τεχνολογικού κλάδου, όπως η Microsoft και η Google, ανοίγοντας ένα νέο πεδίο ανταγωνισμού για την κατάκτηση του μεριδίου του λέοντος στην παγκόσμια αγορά.
Τον Ιούνιο, η Microsoft παρουσίασε ένα καινούργιο σύστημα ψυχαγωγίας, κάθετο προς τη μηχανή αναζήτησης Bing, η οποία μεταξύ άλλων προσφέρει τη δυνατότητα λήψης τραγουδιών από το Zune και πληροφορίες για τις τρέχουσες συναυλίες.
Ένα ανάλογο πακέτο προσέφερε τον περασμένο χρόνο και η Google, η οποία βρίσκεται τώρα στη διαδικασία σχεδίασης μιας υπηρεσίας λήψης μουσικής, η οποία θα συνδέεται με τη μηχανή διαδικτυακής αναζήτησης και το λειτουργικό σύστημα των κινητών τηλεφώνων «Android» που παρέχει η εταιρεία.
Με τον υψηλό όγκο αναζητήσεων που καταγράφουν οι μηχανές αναζήτησης σχετικά με ζητήματα ψυχαγωγίας, ήταν θέμα χρόνου οι κολοσσοί του κλάδου να αναλάβουν δράση στον τομέα της μουσικής. Σύμφωνα με τη Microsoft, το 10% των αναζητήσεων στο διαδίκτυο αφορά στην ψυχαγωγία, με το 70% εξΆ αυτών να σχετίζεται με την αναζήτηση μουσικών στίχων.
Με τις αναβαθμίσεις του Bing, η Microsoft προσπαθεί να δημιουργήσει ένα καλύτερο εργαλείο εύρεσης μουσικής από την Google. Το σκηνικό, όμως, μπορεί να αλλάξει τελείως όταν η Google αναλάβει πραγματική δράση στον τομέα της μουσικής. Σύμφωνα με πηγές του Reuters, η Google πρόκειται εντός του έτους να παρουσιάσει μια μηχανή λήψης μουσικής που θα συνδέεται με τη μηχανή διαδικτυακής αναζήτησης της εταιρείας.