Δεκαπλασιάστηκαν οι δαπάνες για διαφημίσεις στο Facebook το περασμένο έτος, σύμφωνα με δήλωση της διευθύνουσας συμβούλου του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, Σέριλ Σάντμπεργκ.
Δεκαπλασιάστηκαν οι δαπάνες για διαφημίσεις στο Facebook το περασμένο έτος, σύμφωνα με δήλωση της διευθύνουσας συμβούλου του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, Σέριλ Σάντμπεργκ. Ορισμένοι διαφημιστές, τόνισε, έχουν αυξήσει τις δαπάνες τους έως και 20 φορές για την προβολή τους μέσω του Facebook.
Οι τιμές του διαδικτυακού ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο, έχουν διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα, αν και η αύξηση των χρηστών έχει δώσει τεράστια ώθηση στο απόθεμα –τις ιστοσελίδες που μπορούν να προβάλουν διαφημίσεις, σύμφωνα με την κα Σάντμπεργκ.
«Πριν δύο χρόνια, οι μεγάλες επωνυμίες απλώς πειραματίζονταν μαζί μας. Πριν από ένα χρόνο άρχισαν να πληρώνουν για την προβολή τους [στο Facebook] και σήμερα πολλαπλασιάζουν τις δαπάνες τους», δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος. Η διοίκηση του Facebook, ωστόσο, δεν αποκάλυψε συγκεκριμένα στοιχεία για τα έσοδά του από διαφημίσεις.