Τη στρατηγική της εταιρείας και το χορηγικό πρόγραμμα για τη νέα αγωνιστική περίοδο ανακοίνωσε πριν από λίγο ο ΟΠΑΠ. Η βελτίωση της ελκυστικότητας των παιχνιδιών του αποτελεί πρωταρχικό στόχο της διοίκησης.
Τη στρατηγική της εταιρείας και το χορηγικό πρόγραμμα για τη νέα αγωνιστική περίοδο ανακοίνωσε πριν από λίγο ο ΟΠΑΠ.
Η βελτίωση της ελκυστικότητας των παιχνιδιών του αποτελεί πρωταρχικό στόχο της διοίκησης η οποία έχει προχωρήσει σε χορηγίες προς όλες τις ομάδες που συμμετέχουν στην Α΄, Β΄, και Γ΄ Εθνική.
Όπως επισημάνθηκε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, ο ΟΠΑΠ επιδιώκει να κρατήσει τη φετινή κερδοφορία και τις πωλήσεις στα ίδια επίπεδα με αυτά του πρώτου εξαμήνου, αυξάνοντας παράλληλα τη διαφημιστική του δαπάνη και προσφέροντας νέα παιχνίδια, με στόχο να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά του εν μέσω ύφεσης και εν όψει της απελευθέρωσης των τυχερών παιχνιδιών στη χώρα.
Στο πρώτο εξάμηνο οι πωλήσεις της εταιρείας υποχώρησαν οριακά κατά 0,7% στα 2,74 δισ. ευρώ και τα λειτουργικά κέρδη κατά 6,1% στα 475,6 εκατ. ευρώ, με τα αυξημένα έσοδα κατά την διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου να αντισταθμίζουν μερικώς τις επιπτώσεις της ύφεσης.
«Η προσπάθειά μας είναι να κρατηθούμε... Όπως πήγαμε το πρώτο εξάμηνο να πάμε και στο δεύτερο εξάμηνο», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Χάρης Σταματόπουλος στους δημοσιογράφους.
«Οι δυσκολίες παραμένουν, αλλά με μια σειρά από ενέργειες... προωθητικές και διαφημιστικές, ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να έχουμε μια ικανοποιητική απόδοση και από πλευράς τζίρου και από πλευράς κερδοφορίας», πρόσθεσε.
Όπως τονίσθηκε, μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους η εταιρεία σχεδιάζει να εισάγει δύο νέα παιχνίδια, το Bingo και το Super 4, ενώ έχει ήδη υπογράψει χορηγικές συμφωνίες και με τις 70 ομάδες του επαγγελματικού ποδοσφαίρου της χώρας για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της εν μέσω έντονου ανταγωνισμού από τον παράνομο στοιχηματισμό.
Στο πλαίσιο των προωθητικών ενεργειών, ο ΟΠΑΠ ετοιμάζει και διαγωνισμό για την αναβάθμιση άλλων 800 πρακτορείων, εκτός των 100 που έχουν ήδη αναδιαμορφωθεί στην περιοχή της Αττικής.
«Η συγκυρία αυτή τη στιγμή στην οποία δρα ο ΟΠΑΠ... είναι πολύ ιδιαίτερα ανταγωνιστική», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Γιάννης Σπανουδάκης. «Οπότε θα πρέπει να ενισχύσουμε το προφίλ των παιχνιδιών μας και τα σημεία πώλησης.»
Πάντως παρά την αύξηση του κονδυλίου για τις χορηγίες, οι συνολικές δαπάνες διάθεσης για φέτος αναμένεται να κινηθούν στα 125 εκατ. ευρώ περίπου από 151 εκατ. ευρώ περίπου πέρυσι.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης της τεχνολογικής της σύμβασης με την Intralot, ο ΟΠΑΠ ανακοίνωσε στα τέλη Ιουλίου ότι σχεδιάζει επίσης την λειτουργία από κοινού με την εταιρεία 20 παιχνιδιών άμεσης κλήρωσης, καθώς και την πρόσληψη τεχνικού και νομικού συμβούλου για τη σύνταξη των προδιαγραφών διαγωνισμού για την επιλογή νέου τεχνολογικού παρόχου.
Σύμφωνα με τον ΟΠΑΠ, η πρόσκληση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την επιλογή του τεχνικού συμβούλου θα γίνει σε μερικές ημέρες.
Σχετικά με τη διαβούλευση που έχει ξεκινήσει για την άρση της απαγόρευσης λειτουργίας τεχνικών ψυχαγωγικών παιχνιδιών και παιχνιδιών περιορισμένου οφέλους και τη ρύθμιση της αγοράς online στοιχήματος στη χώρα, ο ΟΠΑΠ είπε ότι πιθανόν μέχρι το τέλος του έτους να έχει οριστικοποιηθεί η σχετική νομοθεσία.
Πηγή: Reuters