Σε λειτουργία τέθηκε η ειδική τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για την παροχή πληροφοριών, σχετικά με την εφαρμογή του νόμου 3869/2010 για την ρύθμιση των οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Σε λειτουργία τέθηκε η ειδική τηλεφωνική γραμμή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για την παροχή πληροφοριών, σχετικά με την εφαρμογή του νόμου 3869/2010 για την ρύθμιση οφειλών των υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Οι πολίτες μπορούν έτσι να καλούν στον αριθμό 80111 97367 (που προκύπτει, προσθέτοντας στο 80111 τους αριθμούς που αντιστοιχούν στα γράμματα ΧΡΕΟΣ), από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9.00 έως τις 22.00 και το Σάββατο από 9.00 έως 17.00. Η κλήση επιβαρύνεται μόνο με αστική χρέωση, από οπουδήποτε στην Ελλάδα κι αν καλεί ο καταναλωτής.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, το ενδιαφέρον των πολιτών για τη ρύθμιση είναι ιδιαίτερα έντονο, γεγονός που αποδεικνύεται και από την αυξημένη επισκεψιμότητα στη σχετική ιστοσελίδα της Γραμματείας, στην οποία έχουν αναρτηθεί πληροφορίες και σχετικά υποδείγματα για την αξιοποίηση της φάσης επιδίωξης εξώδικου συμβιβασμού. Συγκεκριμένα, ο αριθμός επισκεπτών στην ιστοσελίδα ανήλθε για το χρονικό διάστημα από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2010 σε 18.399, αριθμός εξαπλάσιος συγκριτικά με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα των προηγούμενων μηνών.
Εν τω μεταξύ, ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Δημήτρης Σπυράκος, κάλεσε όλα τα πιστωτικά ιδρύματα και τους φορείς που εμπλέκονται στην παροχή συνδρομής για την επίτευξη του εξώδικου συμβιβασμού σε συνάντηση στις 15 Σεπτεμβρίου 2010 με σκοπό την αποτελεσματικότερη εποπτεία της εφαρμογής του νόμου. Στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί, θα εξεταστούν ζητήματα που θα διευκολύνουν την αξιοποίηση της φάσης του εξώδικου συμβιβασμού από τους οφειλέτες και τους πιστωτές.
Υπενθυμίζεται ότι η υποβολή αιτήσεων στα Ειρηνοδικεία για τη ρύθμιση των χρεών αρχίζει από τις 3 Ιανουαρίου 2011, ενώ απαγορεύεται δίχως η διενέργεια πλειστηριασμού για κύρια ή μοναδική κατοικία του οφειλέτη μέχρι τις 3 Φεβρουαρίου 2011. Η κατοικία προστατεύεται και μετά την ημερομηνία αυτή, με απόφαση του δικαστηρίου κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων. Οι οφειλέτες έχουν, συνεπώς, τη δυνατότητα να επιδιώξουν την εξώδικη ρύθμιση των οφειλών τους κάτω από ήρεμες συνθήκες, χωρίς χρονικές πιέσεις.