Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010 10:01

Επεκτείνεται στον ξενοδοχειακό κλάδο η Virgin Group

Στη σύσταση εταιρείας, με σκοπό την επένδυση έως 500 εκατ. δολαρίων σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία τα επόμενα τρία χρόνια, προέβη η Virgin Group του Ρίτσαρντ Μπράνσον. Στόχος της είναι να διαθέτει έως 25 ξενοδοχεία μέσα στην επόμενη δεκαετία.

Στη σύσταση εταιρείας, με σκοπό την επένδυση έως 500 εκατ. δολαρίων σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία τα επόμενα τρία χρόνια, προέβη η Virgin Group του βρετανού δισεκατομμυριούχου Ρίτσαρντ Μπράνσον.

Σε σχετική ανακοίνωση, όπου παρουσιάζονται οι λεπτομέρειες του σχεδίου, αναφέρεται ότι η Virgin Hotels – η οποία θα να είναι αλυσίδα τεσσάρων αστέρων – θα απευθύνεται σε «υψηλού εισοδήματος, μορφωμένους» πελάτες.

Η εταιρεία αναζητά τοποθεσίες για τα ξενοδοχεία της σε διάφορες πόλεις της Βόρειας Αμερικής, όπως η Νέα Υόρκη, το Σαν Φρανσίσκο, το Μαϊάμι, η Βοστόνη και το Λος ¶ντζελες, ενώ σχεδιάζει να επεκταθεί μελλοντικά και σε άλλες χώρες.

«Έχουμε ενθαρρυνθεί πολύ από τον φετινό αριθμό των πωλήσεων ξενοδοχείων», δήλωσε ο ¶ντονι Μαρίνο, εκ των εκτελεστικών διευθυντών της Virgin Hotels. «Υπάρχουν πολλές ιδιοκτησίες στην αγορά, οι οποίες αναπτύχθηκαν το 2007 και αποτελούν πλέον ευκαιρία για εμάς», πρόσθεσε.

Η Virgin, στόχος της οποίας είναι να διαθέτει έως 25 ξενοδοχεία μέσα στην επόμενη δεκαετία, θα πρέπει να ανταγωνιστεί με καθιερωμένες ξενοδοχειακές αλυσίδες, όπως η Starwood Hotels & Resorts, ιδιοκτήτρια των ξενοδοχείων W and St. Regis, και την Marriott International, στην οποία ανήκουν τα ξενοδοχεία JW Marriott, Ritz-Carlton και Renaissance.