Την παρέμβαση του Πρωθυπουργού, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει με τις κινητοποιήσεις των μεταφορέων και να επανέλθει η λειτουργία της αγοράς σε πλήρη ομαλότητα και δραστηριότητα, ζητεί με επιστολή του προς τον κ. Παπανδρέου, ο Σύνδεσμος Διεθνών Διαμεταφορέων Ελλάδος και Επιχειρήσεων Logistics.
Την παρέμβαση του Πρωθυπουργού, προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει με τις κινητοποιήσεις των μεταφορέων και να επανέλθει η λειτουργία της αγοράς σε πλήρη ομαλότητα και δραστηριότητα, ζητεί με επιστολή του προς τον κ. Παπανδρέου, ο Σύνδεσμος Διεθνών Διαμεταφορέων Ελλάδος και Επιχειρήσεων Logistics (ΣΥΝΔΔΕ&L).
Στην επιστολή του ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι οι 100 εταιρείες - μέλη του Συνδέσμου που απασχολούν πάνω από 6.000 εξειδικευμένα στελέχη, συμμετέχουν υπέρ του 1% στο Α.Ε.Π. και έχουν επιχειρηματική παρουσία σε πολλές Ευρωπαϊκές Χώρες όπως στην Ιταλία, Αγγλία, Ισπανία, Βέλγιο, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία κ.α.
Ο κλάδος, σημειώνεται στην επιστολή, βρίσκεται σήμερα με πάνω από 10.000 containers που βρίσκονται εγκλωβισμένα στα λιμάνια όλης της χώρας, εκατοντάδες βαγόνια παραμένουν έμφορτα σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, χιλιάδες φορτηγά αυτοκίνητα παραμένουν εγκλωβισμένα σε μπλόκα των εθνικών οδών, σε λιμάνια και σταθμούς, σε Ελλάδα και εξωτερικό, με κίνδυνο αλλοίωσης ή καταστροφής των μεταφερομένων εμπορευμάτων.
Συνέπεια όλων των παραπάνω, σύμφωνα με το Σύνδεσμο, είναι: ένα εκατομμύριο τ.μ. στεγασμένων αποθηκευτικών χώρων να μην αξιοποιούνται παραγωγικά, να μην εξυπηρετείται η εφοδιαστική αλυσίδα και πολύ μεγάλος αριθμός από τους 6.000 εργαζόμενους κινδυνεύουν να απολέσουν την εργασία τους, ενώ η εξαγωγική δραστηριότητα της χώρας έχει πληγεί ανεπανόρθωτα και έχει τρωθεί η εξωστρέφεια μας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την εθνική μας οικονομία.
Καταλήγοντας ο Σύνδεσμος υπογραμμίζει ότι οι επιχειρηματικές ζημιές που υφίστανται όλες οι εταιρείες του κλάδου εν γένει και συνολικά η εθνική μας οικονομία αγγίζουν τα πολλά εκατομμύρια ευρώ ανά ημέρα αφού οι ακυρώσεις παραγγελιών / συμφωνιών, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, διαδέχονται η μία την άλλη με αποτέλεσμα μοιραίως και την μείωση της συνεισφοράς του κλάδου μας στο ΑΕΠ.