Μονοπωλιακή ή σχεδόν μονοπωλιακή αγορά εσωτερικής αερογραμμής, η οποία θα καθορίζει την τιμή των εισιτηρίων πολύ πιο πάνω απ' αυτή που θα επέβαλλε μια λογική τιμολόγηση στα πλαίσια υγιούς οικονομικού ανταγωνισμού θα δημιουργήσει η προτεινόμενη συγχώνευση Ολυμπιακής και Aegean, σύμφωνα με μελέτη της ΕΚΠΟΙΖΩ.
Μονοπωλιακή ή σχεδόν μονοπωλιακή αγορά εσωτερικής αερογραμμής, η οποία θα καθορίζει την τιμή των εισιτηρίων πολύ πιο πάνω απ' αυτή που θα επέβαλλε μια λογική τιμολόγηση στα πλαίσια υγιούς οικονομικού ανταγωνισμού θα δημιουργήσει η προτεινόμενη συγχώνευση Ολυμπιακής και Aegean, σύμφωνα με μελέτη της ΕΚΠΟΙΖΩ.
Επιπλέον, όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, η υποψήφια μονοπωλιακή αερογραμμή θα έχει την ευχέρεια να παρέχει υπηρεσίες χαμηλότερης ποιότητας, χωρίς τον φόβο απώλειας πελατών και χωρίς κίνητρα βελτίωσής της.
Επί πλέον, η ΕΚΠΟΙΖΩ θεωρεί ότι αν πραγματοποιηθεί η συγχώνευση, θα υπάρξουν μεγάλες αυξήσεις τιμών στο σύνολο των εσωτερικών προορισμών, ενώ το μέγεθος του νέου αερομεταφορέα θα αποθαρρύνει άλλες μικρότερες εταιρείες να εισέλθουν στην ελληνική αγορά.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ κατέθεσε την έρευνα και τα συμπεράσματά της στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σύμφωνα με έρευνα της Ενωσης Καταναλωτή Ποιότητα Ζωής, οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων εσωτερικού αν πραγματοποιηθεί η συγχώνευση της Ολυμπιακής και της Aegean θα αυξηθούν από 8 ευρώ μέχρι μέχρι 40 ευρώ.