Ανοδικά, για πρώτη φορά σε τρεις ημέρες, κινήθηκε ο χρυσός, εν μέσω εικασιών ότι η κλιμάκωση των γεωπολιτικών εντάσεων στη Μέση Ανατολή και οι υψηλότερες τιμές πετρελαίου θα τονώσουν την ελκυστικότητα του πολύτιμου μετάλλου ως εξασφάλιση έναντι του πληθωρισμού.
Ανοδικά, για πρώτη φορά σε τρεις ημέρες, κινήθηκε ο χρυσός, εν μέσω εικασιών ότι η κλιμάκωση των γεωπολιτικών εντάσεων στη Μέση Ανατολή και οι υψηλότερες τιμές πετρελαίου θα τονώσουν την ελκυστικότητα του πολύτιμου μετάλλου ως εξασφάλιση έναντι του πληθωρισμού.
Το πετρέλαιο σημείωσε άνοδο έως 5,1% μετά την εισβολή χιλιάδων Ισραηλινών στρατιωτών στη Λωρίδα της Γάζας, κλιμακώνοντας τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή, τη μεγαλύτερη περιοχή παραγωγής πετρελαίου. Οι στρατιώτες πέρασαν τα σύνορα με τη Γάζα στις 3 Ιανουαρίου με στόχο τη σύλληψη των μαχητών της Χαμάς που εκτοξεύουν ρουκέτες στα νότια της χώρας.
Ο χρυσός για άμεση παράδοση σημείωσε άνοδο έως 1,1% φθάνοντας στα 884,65 δολ. η ουγγιά και διαπραγματεύθηκε στα 880,65 δολ. η ουγγιά στις 9:45 π.μ. στο Τόκιο. Ο χρυσός αναρριχήθηκε πέρυσι 5,8%, σημειώνοντας την όγδοη ετήσια άνοδο ρεκόρ. Το ασήμι για άμεση παράδοση σημείωσε άνοδο 0,9% φθάνοντας στα 11,67 δολ. η ουγγιά. Το μέταλλο πέρυσι υποχώρησε 23%, έχοντας τη χειρότερη επίδοση από το 1984.
Ο χρυσός για παράδοση Φεβρουαρίου σημείωσε άνοδο 0,2%, φθάνοντας στα 881 δολ. η ουγγιά κατά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές στο Comex του Χρηματιστηρίου Εμπορευμάτων της Ν. Υόρκης (Nymex).
Το αργό πετρέλαιο για παράδοση Φεβρουαρίου σημείωσε άνοδο 2,6% φθάνοντας στα 47,55 δολ. το βαρέλι στις 9:51 π.μ. στο Τόκι8ο. Το δολάριο διαπραγματεύθηκε στο 1,3952 ανά ευρώ από 1,3921 δολ. στις 2 Ιανουαρίου στη Ν. Υόρκη.
Ο χρυσός για παράδοση Δεκεμβρίου στο Τόκιο έκανε ράλι 1,4% φθάνοντας στα 2.609 γιέν το γραμμάριο (881 δολ. η ουγγιά) στις 9:52 π.μ. στο Τόκιο. Η πλατίνα για παράδοση Δεκεμβρίου σημείωσε άνοδο 4,2%, φθάνοντας στα 2.762 γιέν το γραμμάριο.
Η πλατίνα για άμεση παράδοση υποχώρησε 0,9% φθάνοντας στα 938 δολ. η ουγγιά. Το μέταλλο που χρησιμοποιείται στις συσκευές ελέγχου καυσαερίων των αυτοκινήτων και των φορτηγών, υποχώρησε πέρυσι 39%, σημειώνοντας τις μεγαλύτερες απώλειες τουλάχιστον από το 1988.