Στις 61,9 μονάδες ενισχύθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν στις αρχές Ιανουαρίου, από 60,1 μονάδες που ήταν στα τέλη Δεκεμβρίου. Οι αναλυτές προέβλεπαν πτώση του στις 59 μονάδες.
Στις 61,9 μονάδες ενισχύθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν στις αρχές Ιανουαρίου, από 60,1 μονάδες που ήταν στα τέλη Δεκεμβρίου. Οι αναλυτές προέβλεπαν πτώση του στις 59 μονάδες.