Ζημίες υψηλότερες απ’ ότι αναμενόταν ανακοίνωσε η Ford Motor για το τέταρτο τρίμηνο, ενώ διαβεβαίωσε πως διαθέτει επαρκή ρευστότητα για να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσής της και δεν χρειάζεται κρατικά κεφάλαια.
Ζημίες υψηλότερες απ’ ότι αναμενόταν ανακοίνωσε η Ford Motor για το τέταρτο τρίμηνο, ενώ διαβεβαίωσε πως διαθέτει επαρκή ρευστότητα για να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα αναδιάρθρωσής της και δεν χρειάζεται κρατικά κεφάλαια.
Οι καθαρές ζημίες της εταιρείας διευρύνθηκαν στα 5,88 δισ. δολάρια ή 2,46 δολάρια ανά μετοχή, από 3,06 δισ. δολάρια ή 1,13 δολάρια ανά μετοχή που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι ζημίες από τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες, εξαιρουμένων των έκτακτων αποτελεσμάτων, διαμορφώθηκαν στα 3,27 δισ. δολάρια ή 1,37 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 1,23 δολαρίων ανά μετοχή που ανέμεναν, κατά μέσο όρο, οι αναλυτές.
Στο σύνολο του 2008, η εταιρεία εμφάνισε ζημίες 14,6 δισ. δολαρίων, σηματοδοτώντας το τρίτο διαδοχικό έτος ζημιών.
Η μοναδική αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία που έχει αποποιηθεί των κρατικών δανείων, «κατάπιε» 5,5 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, ενώ ανακοίνωσε πως θα χρησιμοποιήσει ανακυκλούμενη πιστωτική γραμμή μετά τις χειρότερες ετήσιες επιδόσεις στην ιστορία της.
Τα έσοδα της Ford υποχώρησαν κατά 36% στα 29,2 δισ. δολάρια, ενώ οι πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 30%. Η εταιρεία έκλεισε την περυσινή χρονιά με συνολική ρευστότητα ύψους 24 δισ. δολαρίων.
Αν και η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στις ΗΠΑ ξεκαθάρισε ότι δεν χρειάζεται κρατική οικονομική βοήθεια, όπως η General Motors και η Chrysler, υποβάθμισε τις προβλέψεις της για τις συνολικές πωλήσεις στην εγχώρια βιομηχανία το 2009 σε 11,5-12,5 εκατ. οχήματα από 12,2 εκατ. οχήματα.