Με προσωρινή άδεια από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θα επιτραπεί η λειτουργία υδατοδρομίων στη Μαγνησία, όπως ισχύει σε άλλες περιοχές της χώρας.
Με προσωρινή άδεια από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας θα επιτραπεί η λειτουργία υδατοδρομίων στη Μαγνησία, όπως ισχύει σε άλλες περιοχές της χώρας.
Η αντινομάρχης Τουρισμού Μαγνησίας, Εύη Αδαμάκη, απέσπασε τη θετική απάντηση σε συνάντηση που είχε στην Αθήνα και τόνισε πως κύριο μέλημα είναι η δικτύωση και η σωστή λειτουργία των υδατοδρομίων στην περιοχή, προς όφελος των πολιτών και των χιλιάδων επισκεπτών της.
Ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία υδατοδρομίων στα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου και Σκοπέλου (Γλώσσα), τα οποία δεν εντάσσονται στις περιοχές Natura, ενώ για το λιμάνι της Αλοννήσου, λόγω του Θαλάσσιου Πάρκου, το αίτημα θα εξεταστεί ξεχωριστά.
Να σημειωθεί ότι η μεξικανοαμερικανικών συμφερόντων εταιρεία Argo Ways δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει τη σύνδεση Βόλου - Πειραιά με υδροπλάνα, καθένα από το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει 21 άτομα συνολικά. Η διάρκεια της διαδρομής από το λιμάνι του Βόλου μέχρι τη μαρίνα του Φλοίσβου θα είναι 40 λεπτά, ενώ το εισιτήριο υπολογίζεται ότι θα διαμορφωθεί στα 50 ευρώ περίπου.
Σύμφωνα πάντα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, έχουν κατατεθεί στα αρμόδια υπουργεία όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και η αδειοδότηση βρίσκεται σε τελικό στάδιο. Η εταιρεία σχεδιάζει τη δρομολόγηση δύο υδροπλάνων σε καθημερινή βάση για τη σύνδεση Βόλου-Πειραιά, ενώ εξετάζει θετικά την πιθανότητα επέκτασης των δρομολογίων της γραμμής υδροπλάνων από το Βόλο τόσο προς Θεσσαλονίκη όσο και προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων.
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας δεν μπορεί να συμμετάσχει ως εταίρος στο σχήμα, ενώ οι δήμοι Βόλου, Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου έχουν συζητήσει και καταλήξει σε συμφωνία με την εταιρεία Argo στο πλαίσιο του καθεστώτος περί συμπράξεων δημόσιου-ιδιωτικού τομέα.
ΡΕΑ ΤΣΙΑΧΑ