Οι πωλήσεις της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής αυξήθηκαν κατά 28% το 2008, ενώ τα νέα συμβόλαια οικιακών καταναλωτών που υπεγράφησαν ανήλθαν σε περίπου 13.000, όπως αναφέρθηκε σε ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΠΑ.
Οι πωλήσεις της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής αυξήθηκαν κατά 28% το 2008, ενώ τα νέα συμβόλαια οικιακών καταναλωτών που υπεγράφησαν ανήλθαν σε περίπου 13.000, αναφέρθηκε σε ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΠΑ.
Όπως επισημάνθηκε, η εταιρεία διευρύνει το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της στις περιοχές της Νότιας και Δυτικής Αττικής και αποκτά πλέον 31 σημεία παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών φυσικού αερίου για τους καταναλωτές.
Στο πλαίσιο της ημερίδας, παρουσιάστηκαν οι στόχοι για την επόμενη χρονιά, ενώ ακολούθησε εκπαίδευση με θέμα την «Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών». Επίσης, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης των υποβληθέντων Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, οι νέοι εξουσιοδοτημένοι εμπορικοί αντιπρόσωποι είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν.
Ως εξέλιξη του υφιστάμενου επιτυχημένου μοντέλου, το διευρυμένο εξουσιοδοτημένο δίκτυο καταστημάτων θα συνεχίσει την υλοποίηση του βασικού στόχου, που είναι η καθιέρωση ενός σημείου επαφής παροχής ολοκληρωμένων λύσεων και συνολικής εξυπηρέτησης υφιστάμενων και δυνητικών πελατών φυσικού αερίου, επισημάνθηκε, μεταξύ άλλων, στην ημερίδα.
Σημειώνεται ότι η ΕΠΑ Αττικής διατηρεί αποκλειστική συνεργασία για τη Βόρεια Αττική με την Εταιρεία Αερίου Προαστίων Α.Ε. Επίσης, λειτουργεί τρία καταστήματα εξυπηρέτησης πελατών στην Αθήνα, τη Ν. Σμύρνη και τον Βοτανικό στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.
Πηγή: ΑΠΕ