Στη νέα Ολυμπιακή δεν φθάσαμε τυχαία αλλά με συντονισμένη προσπάθεια, σχέδιο της κυβέρνησης και σκληρές διαπραγματεύσεις στις Βρυξέλλες, επεσήμανε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, μετά τη συνάντησή του με τον Πρωθυπουργό.
Στη νέα Ολυμπιακή δεν φθάσαμε τυχαία αλλά με συντονισμένη προσπάθεια, σχέδιο της κυβέρνησης και σκληρές διαπραγματεύσεις στις Βρυξέλλες, επεσήμανε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντησή του με τον πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου.
«Αν τα πράγματα εξελιχθούν με βάση το σχεδιασμό μας, θα έχουμε μια καινούργια Ολυμπιακή, στην οποία δεν θα πληρώνουμε 300 εκατ. ευρώ το χρόνο οι Ελληνες φορολογούμενοι, αλλά αντίθετα θα εισπράττουμε 150 εκατομμύρια ευρώ από «σπατόσημο», φόρο μισθωτών υπηρεσιών και εισφορές στο ΙΚΑ», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και υπογράμμισε:
«Μέχρι εδώ δεν φτάσαμε τυχαία αλλά με συντονισμένη προσπάθεια και σχέδιο της κυβέρνησης αλλά και σκληρές διαπραγματεύσεις στις Βρυξέλλες».
Επίσης, ο υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε πως αρκετοί από αυτούς που μέχρι τώρα έβλεπαν το εγχείρημα της κυβέρνησης με άρνηση ή επιφυλακτικότητα φαίνονται να μετατοπίζονται και η προσπάθεια της κυβέρνησης έχει περισσότερη αποδοχή.
Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ευ.Αντώναρος, κληθείς να σχολιάσει δηλώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ Χρήστοτ Παπουτσή ότι θα επανεξεταστούν στο μέλλον οι όροι της σύμβασης, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι «η μεγάλη πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών δεν καταλαβαίνουν τέτοιες μικρόψυχες προσεγγίσεις».
Σε ερώτηση για τους όρους της σύμβασης ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι δεν έχει να κάνει κανένα σχόλιο.
Δημοσίευμα στο γερμανικό Τύπο για Ολυμπιακή
«Εξαντλημένη αεροπορική εταιρεία βρήκε επενδυτή - Σε αραβικά χέρια η υπερχρεωμένη Ολυμπιακή», είναι ο τίτλος αναλυτικού ρεπορτάζ της γερμανικής εφημερίδας Kölner Stadtanzeiger για τις εξελίξεις στο θέμα της Ολυμπιακής.
«Όπως σημειώνουν οικονομικοί αναλυτές, δεν θα είναι εύκολο να γίνει και πάλι κερδοφόρα η επιχείρηση κυρίως λόγω της παρούσας οικονομικής κρίσης η οποία έχει άμεσες επιπτώσεις και στις αερομεταφορές. Επιπλέον η Ολυμπιακή έχει απέναντί της τον μεγάλο της ανταγωνιστή, την Aegean, που είναι μια κερδοφόρα επιχείρηση εδώ και έξι χρόνια και από το 2006 μεταφέρει περισσότερους επιβάτες από την Ολυμπιακή. Προβλήματα στην εικόνα του αερομεταφορέα δημιουργούν επίσης και οι διαδοχικές απεργίες, οι συνεχείς καθυστερήσεις και συχνές ματαιώσεις των πτήσεων».