Σημαντική προτεραιότητα για τον όμιλο Carrefour-Μαρινόπουλος αποτελεί η διευκόλυνση των καταναλωτών κατά τη μετάβαση στο ευρώ, τόνισε ο γενικός διευθυντής του ομίλου Ντιντιέ Φλερί, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου. Παρουσιάστηκαν «πέντε ευρωδεσμεύσεις», μεταξύ των οποίων πάγωμα τιμών από 15 Νοεμβρίου 2001 έως 15 Μαρτίου 2002 και επιστροφή χρημάτων, εφόσον ο καταναλωτής βρει το ίδιο προϊόν αλλού φθηνότερα.
Το κόστος μετάβασης στο ευρώ για τον όμιλο Carrefour - Μαρινόπουλος, όπως υπογραμμίστηκε, ανέρχεται σε πέντε εκατομμύρια ευρώ. Η εκπαίδευση των 3.000 εργαζομένων, η οποία διήρκησε 80.000 ώρες, είχε κόστος 700.000 ευρώ. Η συνολική επένδυση της Carrefour - Μαρινόπουλος για την προσαρμογή του συνόλου των συστημάτων πληροφορικής και για την εξασφάλιση της ομαλής μετάβασης στο ευρώ ανέρχεται σε 1,3 εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με τον επενδυτικό σχεδιασμό του ομίλου για το 2002, προβλέπεται η δημιουργία δύο ή τριών υπερ-μάρκετ στην Ελλάδα. Ηδη, υπάρχει σχέδιο ανάπτυξης καταστήματος στην Πάτρα.