Μειωμένες κατά 18,3% εμφανίζονται οι νέες πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η ένωση κατασκευαστών ACEA. Στη δυτική Ευρώπη οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 17,3%, ενώ στα νέα κράτη-μέλη η μείωση άγγιξε το 30,3%.
Μειωμένες κατά 18,3% εμφανίζονται οι νέες πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η ένωση κατασκευαστών ACEA.
Εν μέσω σημαντικής μείωσης της παγκόσμιας ζήτησης για νέα αυτοκίνητα – η οποία έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να αγωνίζονται να επιβιώσουν, μειώνοντας την παραγωγή και απολύοντας εργαζομένους – συνολικά 968.159 νέα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν τον προηγούμενο μήνα στην Ευρώπη και στις χώρες της CEFTA.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, στη δυτική Ευρώπη οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 17,3%, ενώ στα νέα κράτη-μέλη η μείωση άγγιξε το 30,3%.
Σημειώνεται ότι στις πωλήσεις της δυτικής Ευρώπης στήριγμα προσέφερε η γερμανική αγορά, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 21,5%, λόγω της «ισχυρής ζήτησης σε συγκεκριμένους τομείς, μετά την πρόσφατη φορολογική μεταρρύθμιση στην αγορά οχημάτων».
Στην ιδιαίτερα πληγείσα από την οικονομική κρίση Ισπανία, οι ταξινομήσεις υποχώρησαν κατά 48,8%, στην Ιταλία σημείωσαν πτώση 24,4%, ενώ στη Βρετανία μειώθηκαν κατά 21,9%.
Μεταξύ των νέων μελών, η Πολωνία ανακοίνωσε αύξηση των ταξινομήσεων κατά 7,3%, ενώ, αντιθέτως, οι ταξινομήσεις σε Ουγγαρία και Ρουμανία «βυθίστηκαν» κατά 46,4% και 66,5%, αντίστοιχα.
Ανά αυτοκινητοβιομηχανία, η Volkswagen είδε τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 10,2%, η PSA Peugeot Citroen ανακοίνωσε μια μείωση της τάξης του 25,3%, οι πωλήσεις της Renault μειώθηκαν κατά 23,1%, της Fiat κατά 16,5% και της GM Europe κατά 21,9%.