Oι πωλήσεις πολυτελών προϊόντων στις ΗΠΑ προέρχονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80% από γυναίκες, γεγονός που έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να αναπροσαρμόσουν τα προϊόντα και τις διαφημιστικές τους εκστρατείες προκειμένου τα προϊόντα τους να είναι πιο ελκυστικά στο «ασθενές» φύλο.
Oι πωλήσεις πολυτελών προϊόντων στις ΗΠΑ προέρχονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80% από γυναίκες, γεγονός που έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να αναπροσαρμόσουν τα προϊόντα και τις διαφημιστικές τους εκστρατείες προκειμένου τα προϊόντα τους να είναι πιο ελκυστικά στο «ασθενές» φύλο.
Εκτός από τη μεγαλύτερη αγοραστική τους επιρροή, οι γυναίκες είναι οι καλύτεροι πελάτες για τρεις λόγους:
Πρώτον, είναι πιστές, σύμφωνα με τη Μάρτι Μπαρλέτα, συγγραφέα του βιβλίου «Marketing to Women», καθώς είναι πιο πιθανό να συνεχίζουν να αγοράζουν μια συγκεκριμένη μάρκα, όταν είναι ευχαριστημένες από αυτή.
Δεύτερον, οι γυναίκες διαδίδουν σε μεγαλύτερο βαθμό τη γνώμη τους για τα προϊόντα που τους αρέσουν, είτε από στόμα σε στόμα είτε μέσω κοινωνικών δικτύων.
Τρίτον, οι κλάδοι με τις περισσότερες απολύσεις σήμερα στις ΗΠΑ είναι ανδροκρατούμενοι, όπως ο κατασκευαστικός και ο μεταποιητικός κλάδος. Αυτό σημαίνει ότι οι γυναίκες πιθανότατα θα συνεισφέρουν περισσότερο στο οικογενειακό εισόδημα τους επόμενους μήνες και θα διαθέτουν μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη.
Eνδιαφέρον παρουσιάζουν και τα ευρήματα έρευνας για την απόπειρα επιχειρήσεων, oι οποίες κατά κανόνα απευθύνονται στο ανδρικό κοινό, να προσεγγίσουν το αντίθετο φύλο. Αρχικώς, είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται βραχυπρόθεσμα και να μειώνονται μακροπρόθεσμα.
Ο Τζιλ ¶βερι από τη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Simmons στη Βοστόνη μελέτησε τη συγκεκριμένη τάση στον κλάδο των αυτοκινήτων. Όταν η Porsche κυκλοφόρησε ένα σπορ αυτοκίνητο για γυναίκες, οι πωλήσεις της εταιρείες αυξήθηκαν βραχυπρόθεσμα αλλά άρχισαν να μειώνονται σταδιακά. Αυτό, σύμφωνα πάντα με την εν λόγω έρευνα, οφείλεται στο γεγονός ότι η κορυφαία επωνυμία έχασε τον «αρρενωπό» της χαρακτήρα.
Πηγή: Economist