Οικονομία & Αγορές
Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009 15:46

ΕΕΤΤ: Εκστρατεία ενημέρωσης για την ευρυζωνικότητα

Το πρόγραμμα της εκστρατείας ενημέρωσης για την ευρυζωνικότητα παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Το πρόγραμμα της εκστρατείας ενημέρωσης για την ευρυζωνικότητα παρουσίασε σήμερα σε ειδική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Η εκστρατεία ενημέρωσης ξεκινά με τον θεματικό άξονα «Ευρυζωνικότητα» και θα έχει διετή διάρκεια αξιοποιώντας πολλαπλά και σύγχρονα εργαλεία marketing και επικοινωνίας.

Με κεντρικό μήνυμα «Με το Ευρυζωνικό Internet Ενημερώνεσαι, Επικοινωνείς, Εργάζεσαι, Διασκεδάζεις – Μάθε τι μπορεί να σου προσφέρει», η ΕΕΤΤ προτρέπει τους καταναλωτές να ενημερωθούν και να αξιοποιήσουν τα οφέλη που προφέρουν οι ευρυζωνικές υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή. Βασικός στόχος της εκστρατείας είναι η ανάδειξη της ευρυζωνικότητας σε κοινωνικό αγαθό και δικαίωμα για όλους τους πολίτες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η πρόκληση για την ΕΕΤΤ μέσα από τη συγκεκριμένη εκστρατεία ενημέρωσης είναι να καμφθούν οι όποιες «αντιστάσεις» της κοινωνίας απέναντι στην ευρυζωνικότητα και να στραφεί ο καταναλωτής προς το ευρυζωνικό διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες.

Για την αποτελεσματική διάχυση των μηνυμάτων και τη βέλτιστη ενημέρωση του κοινού, η εκστρατεία περιλαμβάνει τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, καθώς και καταχωρίσεις στα έντυπα Μέσα.

Επιπλέον, το πρόγραμμα προβολής στα ΜΜΕ πλαισιώνεται από έντυπο ενημερωτικό υλικό ευρείας διανομής καθώς και στοχευμένες προωθητικές δράσεις που αγγίζουν διαφορετικές ηλικιακές ομάδες.