Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των 5.000 εργαζομένων που θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την εργασία τους στους ρουμανικούς σιδηροδρόμους (CFR), εργάζονται στον τομέα της μεταφοράς των εμπορευμάτων. Το ρουμανικό υπουργείο των Οικονομικών από την πλευρά του, εκτιμά ότι οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης, θα πλήξουν περισσότερο, τον αναφερόμενο σιδηροδρομικό κλάδο.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των 5.000 εργαζομένων που θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την εργασία τους στους ρουμανικούς σιδηροδρόμους (CFR), εργάζονται στον τομέα της μεταφοράς των εμπορευμάτων. Το ρουμανικό υπουργείο των Οικονομικών από την πλευρά του, εκτιμά ότι οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης, θα πλήξουν περισσότερο, τον αναφερόμενο σιδηροδρομικό κλάδο.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στους ρουμανικούς σιδηροδρόμους έχουν αρχίσει κύκλο διαβουλεύσεων με τους εκπροσώπους των εμπορικών ενώσεων, αλλά και της διοίκησης της εταιρίας, προκειμένου να βρεθεί κοινή λύση αντιμετώπισης του προβλήματος. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι από το συνολικό αριθμό των 5.000 σχεδιαζόμενων απολύσεων, οι 3.500 θα προέρχονται από τον τομέα της διακίνησης των εμπορευμάτων. Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν μείωση της εμπορικής διακίνησης κατά (-40%) το πρώτο τρίμηνο του 2009, επηρεάζοντας άμεσα και αρνητικά την ομαλή λειτουργία της αρμόδιας διεύθυνσης εμπορευματικών μεταφορών των ρουμανικών σιδηροδρόμων.
Οι συνομιλίες που διεξάγονται επικεντρώνονται στον καθορισμό του ύψους των οικονομικών αποζημιώσεων όσων θα απολυθούν και δε βρίσκονται σε ηλικία συνταξιοδότησης.
Το σχέδιο αναδιοργάνωσης των ρουμανικών σιδηροδρόμων, που έχει καταρτίσει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ), προβλέπει την απόλυση 10.000 εργαζομένων μέσα στην επόμενη διετία, από τις τρεις επιμέρους εταιρίες της CFR, προκειμένου να μειωθούν η λειτουργικές δαπάνες και τονωθεί η εμπορική της ανταγωνιστικότητα.