Οικονομία & Αγορές
Τρίτη, 27 Ιουνίου 2000 16:37

Πετρέλαιο : Κάτω από τα 30 δολ. το βαρέλι στο Λονδίνο

Παρέμεινε κάτω από τα 30 δολ. το βαρέλι η τιμή του πετρελαίου στο Λονδίνο, ενώ σύμφωνα με τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, η αγορά βρίσκεται εν αναμονή μιας ενδεχόμενης αύξησης αργού πετρελαίου από το Κουβέϊτ, ως αποτέλεσμα του κλεισίματος του μεγαλύτερου διϋλιστηρίου της χώρας και του περιορισμού των προϊόντων διϋλισης, μετά την έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την περασμένη Κυριακή.

Σημειώνεται ότι το εν λόγω διϋλιστήριο αντιπροσωπεύει το μισό των δυνατοτήτων διϋλισης του Κουβέϊτ, της έκτης μεγαλύτερης πετρελαιοπαραγωγού χώρας-μέλους του ΟΠΕΚ.

Στην αγορά του Λονδίνου στις 11 ώρα Ελλάδος, η τιμή του αργού για τα συμβόλαια παράδοσης Αυγούστου ήταν στα 29,78 δολ. το βαρέλι, από 29,75 δολ. που έκλεισε χθες. Στη Ν. Υόρκη, η αντίστοιχη τιμή ήταν 31,45 δολ. το βαρέλι από 31,63 δολ. αντιστοίχως.