Αύξηση 15% σημειώθηκε στις αιτήσεις εισαγωγής στα οικονομικά πανεπιστήμια της Βρετανίας το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, καθώς η παγκόσμια κρίση έχει εντείνει τη δίψα για γνώση που χρειάζονται οι πολίτες για κατανοήσουν τη λειτουργία του χρηματοοικονομικού συστήματος.
Αύξηση 15% σημειώθηκε στις αιτήσεις εισαγωγής στις οικονομικές σχολές της Βρετανίας το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Εισαγωγών σε Πανεπιστήμια και Κολέγια (Universities and Colleges Admissions Service) –την ώρα που η χώρα βυθίζεται ολοένα περισσότερο στην ύφεση. Η παγκόσμια κρίση έχει εντείνει τη δίψα για γνώση που χρειάζονται οι πολίτες για κατανοήσουν τη λειτουργία του χρηματοοικονομικού συστήματος.
Ο Τζον Μπεθ, καθηγητής οικονομικών στο πανεπιστήμιο του Σεντ ¶ντριου, παρατήρησε ότι οι φοιτητές όλων των ειδικοτήτων που παρακολούθησαν τις παραδόσεις του αυξήθηκαν σε 400 από 250 που είναι συνήθως. «Υπάρχουν πολλοί φοιτητές που έχουν άλλη ειδικότητα αλλά θέλουν να έχουν μια ιδέα [των οικονομικών]. Φέτος συνέδεσα τη διδασκαλία με τις τρέχουσες εξελίξεις, κάτι που δεν έκανα στο παρελθόν», σημειώνει.
Πολλά λύκεια στη Βρετανία έχουν ήδη εντάξει στη διδακτική τους ύλη μαθήματα για την πιστωτική συρρίκνωση, ενώ οι μισοί περίπου γονείς δήλωσαν ότι έχουν μιλήσει στα παιδιά τους για την οικονομική επιβράδυνση, σύμφωνα με έρευνα του The Co-Operative Child Trust Funds.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σχεδόν τα δύο τρία των Βρετανών γονέων πιστεύουν ότι το σχολείο πρέπει να εντάξει περισσότερα μαθήματα οικονομικών στο πρόγραμμά του, καθώς οι μισοί δήλωσαν ότι τα παιδιά τους τούς έχουν ρωτήσει τι συμβαίνει με αποτέλεσμα οι περισσότεροι εξΆ αυτών να αισθανθούν ανεπαρκείς να εξηγήσουν τη σημερινή κρίση.
«Ένα από τα θετικά που μπορούν να προκύψουν από την κρίση είναι μια γενιά που θα είναι πιο συνετή και θα έχει καλύτερα εφόδια για να διαχειρίζεται τα χρήματα υπό συνθήκες οικονομικής αβεβαιότητας», υποστήριξε ο Ζακ Χόκιν, υπεύθυνος της διαδικτυακής τοποθεσίας Child Trust Funds at The Co-operative Investments.
Πηγή: The Guardian