Μείωση των πωλήσεών της ανακοίνωσε για δεύτερο κατά σειρά τρίμηνο η Nestle, καθώς οι υψηλότερες τιμές έστρεψαν τους καταναλωτές σε φθηνότερες επιλογές. Τα έσοδά της υποχώρησαν στο πρώτο τρίμηνο κατά 2,1% στα 25,2 δισ. ελβετικά φράγκα.
Μείωση των πωλήσεών της ανακοίνωσε για δεύτερο κατά σειρά τρίμηνο η Nestle, καθώς οι υψηλότερες τιμές έστρεψαν τους καταναλωτές σε φθηνότερες επιλογές.
Σε σημερινή ανακοίνωσή της, η παρασκευάστρια του εμφιαλωμένου νερού Perrier και του σοκολατούχου γάλατος Nesquik αναφέρει ότι τα έσοδά της υποχώρησαν στο πρώτο τρίμηνο κατά 2,1% στα 25,2 δισ. ελβετικά φράγκα (21,6 δισ. δολ.). Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 26 δισ. φράγκων.
Την ίδια στιγμή, η αύξηση των παραδόσεων επιβραδύνθηκε στο 0,3% από 2,8% που ήταν το 2008. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές στράφηκαν σε οικονομικότερες επιλογές, γυρίζοντας την πλάτη στον καφέ Nespresso της Nestle, ο οποίος κοστίζει στην Ελβετία έως και πέντε φορές περισσότερο από τον αλεσμένο καφέ, και στο μεταλλικό νερό San Pellegrino, το οποίο πωλείται σε τιμή τετραπλάσια σε σχέση με τα ανταγωνιστικά προϊόντα.
Οι λεγόμενες οργανικές πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 3,8%, έναντι ανόδου 4,2% που προέβλεπαν κατά μέσο όρο οι αναλυτές. Οι οργανικές πωλήσεις στην Αμερική ενισχύθηκαν κατά 7,1%, έναντι 10% το 2008.
Οι μετοχές της Nestle έχουν υποχωρήσει φέτος κατά 8,9%, ενώ εκείνες της μεγαλύτερης ανταγωνίστριάς της, Kraft, έχουν καταγράψει απώλειες 15%.