Σε 24ωρη βάση και επτά ημέρες την εβδομάδα λειτουργεί πλέον το «1242», το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ για θέματα εξοπλισμού και εγκατάστασης ADSL modems.
Σε 24ωρη βάση και επτά ημέρες την εβδομάδα λειτουργεί πλέον το «1242», το εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ για θέματα εξοπλισμού και εγκατάστασης ADSL modems.
Με αστική χρέωση από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και αν πραγματοποιείται η κλήση, το εξειδικευμένο προσωπικό του Helpdesk «1242» είναι στη διάθεση των πελατών του ΟΤΕ για βοήθεια σε θέματα όπως παραμετροποίηση modems – routers (ενσύρματων και ασύρματων), έλεγχος της καλής λειτουργίας των modems – routers και έλεγχος συνδεσμολογίας εξοπλισμού – οδηγίες εγκατάστασης.
Τέλος, διευκρινίζεται ότι εξακολουθεί να λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο το 801-11-35555 για εργασίες υποστήριξης της πρόσβασης στο διαδίκτυο, όπως έλεγχος των στοιχείων πρόσβασης (κωδικοί σύνδεσης) και ρυθμίσεις προγραμμάτων αλληλογραφίας (e-mails) και περιήγησης στο internet (browsers).