«Το ημερήσιο κόστος του ΟΣΕ ξεπερνά τα €2 εκατ. και το συνολικό χρέος που έχει συσσωρευτεί φτάνει τα €9 δις», σημείωσε σε συνέντευξή του στο ρ/σ Real FM ο υπουργός Μεταφορών σχετικά με το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ.
«Το ημερήσιο κόστος του ΟΣΕ ξεπερνά τα €2 εκατ. και το συνολικό χρέος που έχει συσσωρευτεί φτάνει τα €9 δις», σημείωσε σε συνέντευξή του στο ρ/σ Real FM ο υπουργός Μεταφορών σχετικά με το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ.
Τόνισε επίσης ότι πρόκειται για μια κρίσιμη μεταρρύθμιση «διότι μπορεί να εξαρτηθεί από αυτήν το μέλλον της ελληνικής οικονομίας.
«Αν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαιτήσει, που ήταν έτοιμη να το κάνει το προηγούμενο διάστημα, αυτού του είδους τα χρέη να περάσουν στα χρέη της κυβέρνησης, η Ελλάδα κινδυνεύει να αυξήσει περισσότερο , κατά 3,5% του ΑΕΠ το χρέος της και να μπει σε επιτήρηση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Σχετικά με το μέλλον των εργαζομένων στον ΟΣΕ, ο ΥΜΕ σημείωσε ότι τώρα προτείνεται η «καινοτόμος λύση της μισθωτής εφεδρείας», η οποία -όπως είπε, «είναι συγκριτικά καλύτερη από όλα τα άλλα μοντέλα που έχουν εφαρμοστεί».
Τόνισε ότι, άνθρωποι που είναι εκπαιδευμένοι σε παρωχημένη τεχνολογία, δεν χρειάζονται να παροπλιστούν παίρνοντας ένα ποσοστό της σύνταξής τους, «άρα ο οργανισμός γλιτώνει από αυτή την ιστορία μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια από επιδόματα που τους έδινε από υπερωρίες που τους έδινε , διατηρώντας όμως το δικαίωμα να τους ανακαλέσει αν τους χρειαστεί, προκειμένου να μην καθίσει τεχνολογικά το σύστημα»..
«Το κεφάλαιο –επεσήμανε- αξιοποιείται στην εκπαίδευση νέου προσωπικού, το οποίο θα είναι μικρότερο από αυτό που θα απολυθεί αλλά θα είναι απολύτως εξειδικευμένο στις νέες τεχνολογίες».
Καταλήγοντας, ο κ. Στυλιανίδης πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο της εξυγιαντικής πολιτικής του ΟΣΕ θα καταργηθούν γραμμές και θα αντιμετωπιστούν διαφορετικά οι τιμολογιακές προσεγγίσεις.