Σταθερό αναμένεται να παραμείνει το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, για τέταρτο κατά σειρά μήνα, τον Ιούνιο, σύμφωνα με την έρευνα του ινστιτούτου GfK. Ο σχετικός δείκτης, ο οποίος αποτιμά το μελλοντικό καταναλωτικό κλίμα, παρέμεινε στις 2,5 μονάδες.
Σταθερό αναμένεται να παραμείνει το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, για τέταρτο κατά σειρά μήνα, τον Ιούνιο, σύμφωνα με την έρευνα του ινστιτούτου GfK.
Ο σχετικός δείκτης του ινστιτούτου, ο οποίος αποτιμά το μελλοντικό καταναλωτικό κλίμα, παρέμεινε στις 2,5 μονάδες. Σημειώνεται ότι το πρώτο τρίμηνο είχε καταγράψει συρρίκνωση – ρεκόρ.
«Το αν θα συνεχιστεί η πολύ ισχυρή βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος τους επόμενους μήνες εξαρτάται από το βαθμό συρρίκνωσης της αγοράς εργασίας», τονίζει το GfK στην ανακοίνωσή του.
Η ανεργία στη χώρα αυξήθηκε, πάντως, τον Απρίλιο, για έκτο συνεχόμενο μήνα, τη στιγμή που η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή οικονομία έχει βυθιστεί στη χειρότερη ύφεση από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.