Οι συνέπειες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, στην καθημερινότητα των Ρουμάνων καταναλωτών, με κύρια χαρακτηριστικά την έλλειψη οικονομικής ρευστότητας, αλλά και τη μείωση της αγοραστικής τους δύναμης, τους έκαναν πιο προσεκτικούς, όταν βρίσκονται στην αγορά.
Οι συνέπειες της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, στην καθημερινότητα των Ρουμάνων καταναλωτών, με κύρια χαρακτηριστικά την έλλειψη οικονομικής ρευστότητας, αλλά και τη μείωση της αγοραστικής τους δύναμης, τους έκαναν πιο προσεκτικούς, όταν βρίσκονται στην αγορά.
Έτσι, οι Ρουμάνοι καταναλωτές προσέχουν περισσότερο τις τιμές σήμερα, σε σύγκριση με την καταναλωτική τους συμπεριφορά πριν από ένα χρόνο, ενώ προτιμούν να ψηφίζουν από καταστήματα εκπτώσεων ή σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα αποτέλεσμα έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρία δημοσκοπήσεων Nielsen.
Το 40% των καταναλωτών στη Ρουμανία, αγοράζει με αποκλειστικό κριτήριο τις τιμές των προϊόντων, ενώ το 93% των συμμετεχόντων στην έρευνα στράφηκε τον περασμένο Ιανουάριο, προς τα σούπερ μάρκετ, προκειμένου να βρει καλύτερες τιμές.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Agerpres