Προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας, οι οποίοι σήμαναν λάθος συναγερμό, μεταξύ άλλων και για «απώλεια στήριξης» παρουσίασαν σε πέντε τουλάχιστον περιπτώσεις εντός του 2008 αεροσκάφη Α330-Α340 της Air France, σύμφωνα με έκθεση της ίδιας της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2008.
Προβλήματα με τους αισθητήρες ταχύτητας, οι οποίοι σήμαναν λάθος συναγερμό, μεταξύ άλλων και για «απώλεια στήριξης» παρουσίασαν σε πέντε τουλάχιστον περιπτώσεις εντός του 2008 αεροσκάφη Α330-Α340 της Air France, σύμφωνα με έκθεση της ίδιας της εταιρείας.
Τα συνδικάτα αποδίδουν την πτώση του μοιραίου αεροσκάφους στους ελαττωματικούς αισθητήρες του Α330. Ωστόσο, το Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (ΒΕΑ), το οποίο ερευνά την υπόθεση υπογραμμίζει πως «δεν υπάρχει ακόμη» καμία συγκεκριμένη απόδειξη γι' αυτό.
Σε εσωτερικό υπόμνημά της, του Νοεμβρίου του 2008, η Air France αναφέρει ότι υπήρξε «σημαντικός αριθμός συμβάντων», τα οποία συνδέονταν με τους αισθητήρες ταχύτητας. Τα πέντε περιστατικά, που πιστοποιήθηκαν από τους πιλότους των αεροπλάνων, καταγράφονται σε έκθεση ασφαλείας με ημερομηνία 12 Σεπτεμβρίου 2008. Για να τηρηθεί η ανωνυμία των πιλότων δεν αναφέρονται οι ημερομηνίες των συμβάντων.
Πρόκειται για μια πτήση από το Τόκιο στο Παρίσι, μία από το Παρίσι για το Ανταναναρίβο, μία από την Καντόνα για το Παρίσι, μία από το Παρίσι για την Μπογκοτά και μία από το Παρίσι για τη Νέα Υόρκη.
Πηγές: ΑΠΕ - ΜΠΕ, Γαλλ. Πρακτορείο