Η ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς «που είναι πιο οικολογικά, πιο γρήγορα και πιο συνεπή όσο αφορά το χρόνο μετακίνησης» είναι προτεραιότητα, σημείωσε ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης κατά τη διαβούλευση που πραγματοποίησε σήμερα το ΥΜΕ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ με θέμα τον επανασχεδιασμό του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών του λεκανοπεδίου.
Η ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς «που είναι πιο οικολογικά, πιο γρήγορα και πιο συνεπή όσο αφορά το χρόνο μετακίνησης» είναι προτεραιότητα, σημείωσε ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης κατά τη διαβούλευση που πραγματοποίησε σήμερα το ΥΜΕ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ με θέμα τον επανασχεδιασμό του δικτύου των αστικών συγκοινωνιών του λεκανοπεδίου.
«Με τον τρόπο αυτό, θα αποφορτίσουμε το ιστορικό κέντρο και θα περισσέψουν μέσα και ανθρώπινο δυναμικό για να εξυπηρετήσουμε αποτελεσματικότερα τόσο τις ενδοδημοτικές όσο και τις διαδημοτικές συγκοινωνίες στους περιφερειακούς δήμους της Αθήνας», δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Σε κάθε περίπτωση –πρόσθεσε- θα πρέπει να αποφορτιστεί το ιστορικό κέντρο και για οικολογικούς αλλά και για λειτουργικούς λόγους και να ενισχύσουμε τους Δήμους εκείνους, τους απομονωμένους Δήμους, που μέχρι τώρα δεν καλύπτονταν τόσο αποτελεσματικά, από άποψη συγκοινωνιών των λεωφορείων».
Συμπλήρωσε ακόμα ότι «τα λεωφορεία θα ξεκινούν και θα τελειώνουν τις διαδρομές τους στις στάσεις των μέσων σταθερής τροχιάς, με τρόπο τέτοιο ώστε και ο επιβάτης να εξυπηρετείται, αλλά την ίδια ώρα να προστατεύουμε και το περιβάλλον και να καλύπτουμε το σύνολο των τοπικών κοινωνιών».