Ανοδικά κινήθηκε η πλατίνα στην Ασία, οδεύοντας να σημειώσει άνοδο για δεύτερο τρίμηνο, καθώς η ζήτηση για επενδύσεις - αποτέλεσμα της υποχώρησης του δολαρίου - εξισορρόπησε τη μείωση της κατανάλωσης του μετάλλου από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Ανοδικά κινήθηκε η πλατίνα στην Ασία, οδεύοντας να σημειώσει άνοδο για δεύτερο τρίμηνο, καθώς η ζήτηση για επενδύσεις - αποτέλεσμα της υποχώρησης του δολαρίου - εξισορρόπησε τη μείωση της κατανάλωσης του μετάλλου από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Το μέταλλο που χρησιμοποιείται κυρίως στους καταλύτες αυτοκινήτων έχει σημειώσει αυτό το τρίμηνο άνοδο 5,8%. Κάποιοι επενδυτές αγοράζουν πολύτιμα μέταλλα ως εναλλακτική επένδυση έναντι της υποχώρησης του αμερικανικού νομίσματος.
Η πλατίνα για άμεση παράδοση σημείωσε άνοδο 0,6% φθάνοντας στα 1.194 δολ. η ουγγιά στις 10:59 π.μ. ώρα Σιγκαπούρης, 28% υψηλότερα αυτό το έτος. Το μέταλλο πέρυσι σημείωσε απώλειες 39% καθώς η παγκόσμια ύφεση περιόρισε τη ζήτησή του. Το παλλάδιο υποχώρησε 0,7% φθάνοντας στα 248,25 δολ. η ουγγιά. Ωστόσο αυτό το τρίμηνο σημείωσε άνοδο 15%.
Η παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων θα μειωθεί έως 20% φέτος, σύμφωνα με την Robert Bosch GmbH, τη μεγαλύτερη εταιρεία προμηθειών αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο, στις 16 Ιουνίου.
Οι 12 αυτοκινητοβιομηχανίες της Ιαπωνίας μείωσαν την εσωτερική παραγωγή αυτοκινήτων κατά 41,4% στα 542.282 αυτοκίνητα τον Μάϊο, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την χθεσινή ανακοίνωση της Japan Automobile Manufacturers Association.
ΠΗΓΗ: Bloomberg