Στην αγορά δύο νεότευκτων υπερσύγχρονων δεξαμενόπλοιων RO-RO προχώρησε η ΕΚΟ, στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της και με σκοπό τον ασφαλέστερο εφοδιασμό της νησιωτικής Ελλάδας σε καύσιμα. Πρόκειται για πλοία διπλού τοιχώματος, χωρητικότητας 2.400 dwt.
Στην αγορά δύο νεότευκτων υπερσύγχρονων δεξαμενόπλοιων RO-RO προχώρησε η ΕΚΟ, στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της και με σκοπό τον ασφαλέστερο εφοδιασμό της νησιωτικής Ελλάδας σε καύσιμα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για πλοία διπλού τοιχώματος που διαθέτουν τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας για τη μεταφορά και διακίνηση καυσίμων, το Δ/Ξ «Maistros» και το Δ/Ξ «Οstria», έκαστο χωρητικότητας 2.400 dwt τα οποία και μετονομάσθηκαν σε ΕΚΟ 1 και ΕΚΟ2.
«Τα συγκεκριμένα δεξαμενόπλοια, που κατασκευάστηκαν ειδικά για τις ελληνικές θάλασσες, στα ναυπηγεία Severnav της Ρουμανίας υπό την επίβλεψη του γαλλικού νηογνώμονα Bureau Veritas, μπορούν να ταξιδεύουν ακόμα και με ακραίες καιρικές συνθήκες, εξασφαλίζοντας τη συνεχή και απρόσκοπτη τροφοδοσία των ελληνικών νησιών με καύσιμα», τονίζει η ΕΚΟ στην ανακοίνωσή της.
Όπως σημειώνει, τα πλοία είναι κατάλληλα εξοπλισμένα με συστήματα που ακολουθούν τις πιο αυστηρές προδιαγραφές για την προστασία του περιβάλλοντος και την ασφάλεια.
«Με τα δύο RO-RO τάνκερς που απέκτησε η ΕΚΟ ΑΒΕΕ από τον Όμιλο Μελισσανίδη, έχει την δυνατότητα συνεχών εφοδιασμών των νησιών κατά την διάρκεια όλου του έτους, παρέχοντας καύσιμα υψηλής ποιότητας σε φιλικές τιμές. Η εταιρεία θα συμβάλει ακόμη πιο ενεργά στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στα ελληνικά νησιά, κυρίως εκεί όπου δεν υπάρχουν σταθμοί αποθήκευσης καυσίμων και η διανομή καυσίμου με Ferry Βoats (κυρίως κατά τη διάρκεια του χειμώνα) ήταν συχνά πολύ δύσκολη. Επιπλέον εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη τροφοδοσία σε καύσιμα και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όταν η ζήτηση αυξάνεται σημαντικά στα νησιά μας λόγω τουριστικής κίνησης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΚΟ, κ. Αλ. Γεωργίτσης.