Σε «θετική κατεύθυνση» εκτιμά ότι κινούνται τα μέτρα που πρότεινε το ΥΠΕΧΩΔΕ για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ).
Σε «θετική κατεύθυνση» εκτιμά ότι κινούνται τα μέτρα που πρότεινε το ΥΠΕΧΩΔΕ για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Ενοικιάσεως Αυτοκινήτων (ΣΤΕΕΑ).
Ωστόσο, σε ό,τι αφορά το μέτρο της απόσυρσης, ο ΣΤΕΕΑ επισημαίνει ότι θα έπρεπε να περιλαμβάνει και την αντικατάσταση του παλιού αυτοκινήτου με ελαφρώς μεταχειρισμένο κατηγορίας Euro 4, προσφέροντας και σε αυτήν την περίπτωση οικονομικό κίνητρο, διατηρώντας, παράλληλα, τα περιβαλλοντικά οφέλη από τη χρήση αυτοκινήτων νεότερων και πολύ χαμηλών εκπομπών CO2.
Όπως σημειώνει, με αυτόν τον τρόπο θα δινόταν η δυνατότητα σε κάποιον που τα οικονομικά του δεν επαρκούν για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου να αποσύρει το παλιό ρυπογόνο όχημά του και να το αντικαταστήσει με ένα σαφώς νεότερο και πιο σύγχρονο, ενώ παράλληλα τονώνεται και η αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Αναφορικά με τη διαδικασία αγοράς των Περιβαλλοντικών Τελών Κυκλοφορίας ο ΣΤΕΕΑ τονίζει ότι τη βρίσκει ιδιαίτερα γραφειοκρατική και καθόλου πρακτική.
Παράλληλα, σημειώνει ότι δεν κατανοεί την αναγκαιότητα προσκόμισης της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων, όπου δεν αναφέρεται κανένα στοιχείο που να συντελεί στην κατάταξη του αυτοκινήτου σε μία από τις 4 Κλάσεις.
Ο ΣΤΕΕΑ υποστηρίζει μάλιστα ότι δημιουργεί αξεπέραστα προβλήματα για τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων καθώς: τα αυτοκίνητα είναι νοικιασμένα, ταξιδεύουν σε όλη την Ελλάδα και είναι αδύνατον για τις εταιρείες να συγκεντρώσουν τις κάρτες.
Προσθέτει δε ότι για πολλές εταιρείες που ο στόλος τους είναι κάποιες χιλιάδες αυτοκίνητα, είναι αδύνατον να μεταφέρουν τέτοιο όγκο καρτών στα σημεία αγοράς των Τελών Κυκλοφορίας.