Καθαρές ζημίες ύψους 1,06 δισ. ευρώ ή 99 σεντς ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,4 δισ. ευρώ ή 1,40 ευρώ ανά μετοχή, ανακοίνωσε η Daimler για το δεύτερο τρίμηνο, προβλέποντας ωστόσο σταδιακή βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας της.
Καθαρές ζημίες ύψους 1,06 δισ. ευρώ ή 99 σεντς ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,4 δισ. ευρώ ή 1,40 ευρώ ανά μετοχή, ανακοίνωσε η Daimler για το δεύτερο τρίμηνο, προβλέποντας ωστόσο σταδιακή βελτίωση της λειτουργικής κερδοφορίας της.
Οι ζημίες της Νο2 κατασκευάστριας πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο ήταν μικρότερες από τα 1,14 δισ. ευρώ που προέβλεπαν κατά μέσο όρο οι αναλυτές. Τα έσοδά της μειώθηκαν το ίδιο τρίμηνο κατά 25% στα 19,6 δισ. ευρώ.
Οι κρατικές επιδοτήσεις στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία αντιστάθμισαν φέτος τις μειωμένες πωλήσεις, μετά τη «βουτιά» των παραδόσεων στην Ευρώπη, στο σύνολο της βιομηχανίας.
Το μερίδιο της Mercedes-Benz στην ευρωπαϊκή αγορά υποχώρησε πάντως στο 4,1% το πρώτο εξάμηνο του 2009 από 4,5% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα, καθώς τα κίνητρα που δόθηκαν ευνόησαν περισσότερο τις εταιρείες μαζικότερης παραγωγής παρά τις κατασκευάστριες πολυτελών οχημάτων.
«Καταφέραμε να βελτιώσουμε την κερδοφορία το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο στις μονάδες αυτοκινήτων και ημιφορτηγών καθώς και στη μονάδα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, και η Daimler βρίσκεται στο σωστό δρόμο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ντίτερ Ζέτσε.