Για «καταστροφολογία» και «λαϊκίστικα τεχνάσματα» προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις έκανε λόγο ο γ.γ. καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου, απαντώντας στις αιτιάσεις της Ν. Πειραιά για μεγάλες ανατιμήσεις σε βασικά καταναλωτικά αγαθά.
Για «καταστροφολογία» και «λαϊκίστικα τεχνάσματα» προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις έκανε λόγο ο γ.γ. καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου, απαντώντας στις αιτιάσεις της Ν. Πειραιά για μεγάλες ανατιμήσεις σε βασικά καταναλωτικά αγαθά http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/08/12/1701451.htm .
«Παρά το ότι ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή για τον Ιούλιο 2009 είναι μόνο 0,6%, αλλά και παρά το ότι για ένα ακόμα μήνα, τον Ιούλιο τα 160 προϊόντα καθημερινής χρήσης που αντιστοιχούν σε 2000 περίπου κωδικούς, παρουσιάζουν μείωση, σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ορισμένοι επιμένουν να καταστροφολογούν», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Κάλεσε επίσης όλους όσους «καταφεύγουν σε λαϊκίστικα τεχνάσματα για τη δημιουργία εντυπώσεων να αμφισβητήσουν ευθέως τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας και του Υπουργείου Ανάπτυξης».
«Επειδή δεν το μπορούν –πρόσθεσε- καλύτερα για τους ίδιους θα είναι να εγκαταλείψουν αυτές τις πρακτικές που δεν δείχνουν υπευθυνότητα και δεν θυμίζουν Ευρώπη».