Σφοδρή επίθεση κατά της Aegean εξαπέλυσε o πρόεδρος της ΜIG Ανδρέας Βγενόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τη νέα Ολυμπιακή. «Αυτοί που ενδιαφέρθηκαν όψιμα για την Ολυμπιακή, δεν μπορούν να μιλούν για ανταγωνισμό... Θα πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε»»
Σφοδρή επίθεση κατά της Aegean εξαπέλυσε σήμερα ο πρόεδρος της ΜΙG Ανδρέας Βγενόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για τη νέα Ολυμπιακή.
Ο κ. Βγενόπουλος κατηγόρησε την Αegean για αθέμιτο ανταγωνισμό και για κατάργηση των νόμων σε ό,τι αφορά τη γραμμή προς Κωνσταντινούπολη.
«Κατήργησαν τους νόμους και το Κοινοβούλιο προκειμένου να πάρουν άδεια για να πετάξουν στην Κωνσταντινούπολη», τόνισε με αφορμή ανακοίνωση της Aegean για νέο δρομολόγιο με προορισμό την Κωνσταντινούπολη.
Όπως είπε ο πρόεδρος της MIG, για το συγκεκριμένο θέμα επισκέφθηκε τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών κ. Πλατή, ο οποίος δήλωσε άγνοια για το πώς ανέλαβε η Aegean το δρομολόγιο, το οποίο βάσει διακρατικής συμφωνίας θα έπρεπε να δοθεί με διαγωνισμό.
Σύμφωνα με τον κ. Βγενόπουλο, κατά την επίσκεψη ελληνικής αντιπροσωπείας στην Τουρκία, υπεγράφη μνημόνιο -δίχως να υπογραφεί σχετική συμφωνία ή να κυρωθεί από τη Βουλή- το οποίο έχει χρησιμοποιήσει η Aegean Airlines και το οποίο φέρονται να έχουν υπογράψει τρεις εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και τρία στελέχη της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τους αντίστοιχους φορείς της Τουρκίας εν αγνοία του υπουργείου Μεταφορών.
«Φαίνεται ότι ο κ. Βασιλάκης (σ.σ.ο πρόεδρος του ΔΣ της Aegean Ailines, κ. Θόδωρος Βασιλάκης) περνούσε απ' έξω και το άκουσε. Πήγε λοιπόν στην ΥΠΑ και η ΥΠΑ του έδωσε το δρομολόγιο» παρατήρησε χαρακτηριστικά ο κ. Βγενόπουλος και διερωτήθηκε: «Σε ποιες άλλες διακρατικές συμφωνίες εισχώρησε με ανάλογο τρόπο η Aegean στο παρελθόν εις βάρος της τότε κρατικής Ολυμπιακής;». Ψάξτε το, τόνισε, διερωτώμενος αν υπήρξε πρωτοβουλία του ΥΠΕΞ, της ΥΠΑ ή και των δύο.
«Αυτοί που ενδιαφέρθηκαν όψιμα για την Ολυμπιακή, δεν μπορούν να μιλούν για ανταγωνισμό... Θα πρέπει να καταλάβουν ότι το πάρτι τελείωσε», ανέφερε στο ίδιο ύφος ο πρόεδρος της MIG και πρόσθεσε: «Μέχρι τώρα η Aegean πέρασε καλά, αλλά πλέον δεν θέλω να συμπεριφέρονται έτσι».
Όπως είπε, στην Ολυμπιακή «από δω και πέρα θα υπάρχει ξεκάθαρη ατζέντα και υγιης επιχειρηματικός σχεδιασμος».
Παρουσιάζοντας τα επιχειρηματικά σχέδια της Olympic Air και αφού ευχαρίστησε την ομάδα που ανέλαβε το "στήσιμο" της νέας εταιρείας σε χρόνο ρεκόρ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, o κ. Βγενόπουλος ανακοίνωσε ότι η νέα εταιρεία θα έχει στη διάθεσή της, στην παρούσα φάση, 21 υπερσύγχρονα αεροσκάφη και συγκεκριμένα 16 Airbus 319 και 320, 10 Bombardier Q400, 5 Bombardier Dash 100 και ένα ATR-42.
Ο κ. Βγενόπουλος δεσμεύτηκε ότι η νέα εταιρεία θα προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες, θα είναι άκρως ανταγωνιστική, θα εκτελεί το 65% του προγράμματος των πτήσεων που είχε η παλιά Ολυμπιακή, σύμφωνα με τις επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ τόνισε με έμφαση ότι στόχος της Olympic Air είναι να καταστεί ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στην εσωτερική αγορά, να έχει ηγετική θέση στις Ευρωπαϊκές Αερομεταφορές και -γιατί όχι- να καταστεί μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρeίες στο κόσμο.
Παράλληλα απέκλεισε το ενδεχόμενο συνδιοίκησης της Ολυμπιακής με το ελληνικό δημόσιο και επανέλαβε την πρότασή του για επανακρατικοποίηση της εταιρείας, αν το θελήσει η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει.
Για τις άγονες
Σε ό,τι αφορά τις άγονες γραμμές ο κ. Βγενόπουλος τόνισε ότι η Olympic Air έχει υποχρέωση να συμμετάσχει στο διαγωνισμό (σ.σ. που θα επαναπροκηρυχθεί http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/09/16/1715752.htm ) και να συνεργαστεί με την παλαιά Ολυμπιακή, προκειμένου να μη δημιουργηθεί κενό. Παράλληλα στηλίτευσε την σχετική παρέμβαση της Αegean για το θέμα, ειδικά στο σημείο που γίνεται λόγος περί «κοινωνικού συμφέροντος» http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/09/16/1715824.htm . «Τώρα θυμήθηκαν το κοινωνικό συμφέρον; Μέχρι σήμερα που ήταν;», παρατήρησε.
Νωρίτερα, ο διευθύνων σύμβουλος της Οlympic Air Αντώνης Συμιγδαλάς ανακοίνωσε τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας της εταιρείας με τις Delta Airlines, KLM, Etihad και Cyprus Airways. Ο ίδιος επανέλαβε πως το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ.