Ανακοίνωση με στόχο την προστασία του καταναλωτικού της κοινού εξέδωσε η ΔΕΗ με αφορμή καταγγελίες για μεμονωμένα κρούσματα παραπλανηθέντων πελατών. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι άγνωστοι που παρουσιάσθηκαν ως «τεχνικοί της ΔΕΗ» έλαβαν ποσά για δήθεν «υπηρεσίες».
Ανακοίνωση με στόχο την προστασία του καταναλωτικού της κοινού εξέδωσε η ΔΕΗ με αφορμή καταγγελίες για μεμονωμένα κρούσματα παραπλανηθέντων πελατών. Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι άγνωστοι που παρουσιάσθηκαν ως «τεχνικοί της ΔΕΗ» έλαβαν ποσά για δήθεν «υπηρεσίες».
Η Επιχείρηση τονίζει ότι για οποιαδήποτε υπηρεσία παρέχει η ΔΕΗ, ο καταναλωτής καταβάλλει το βεβαιωμένο από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Διανομής ή της Εμπορίας και οφειλόμενο ποσό μόνο στα ταμεία της ΔΕΗ ή μέσω των λογαριασμών ρεύματος και στους συμβεβλημένους συνεργάτες: τράπεζες, ΕΛΤΑ, φαρμακεία κλπ.
Καλεί τους καταναλωτές, σε περίπτωση που οποιοσδήποτε εμφανισθεί ως τεχνικός ή υπάλληλος της ΔΕΗ και ζητήσει την καταβολή ποσού με οποιαδήποτε πρόφαση, να αρνθούν οποιαδήποτε πληρωμή και να ενημερώσουν άμεσα το πλησιέστερο πρακτορείο ή κατάστημα της ΔΕΗ και το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους.
Τονίζει επίσης ότι συνεργεία της ΔΕΗ, τα οποία πραγματοποιούν διάφορες εργασίες (καταμετρήσεις, αποκαταστάσεις βλαβών κλπ), ουδέποτε πραγματοποιούν εισπράξεις από πελάτες για οποιοδήποτε λόγο.