Eπίθεση στο υπουργείο Μεταφορών εξαπέλυσε η Aegean αναφορικά με τους χειρισμούς του στο θέμα των άγονων γραμμών, κάνοντας λόγο για μεροληψία υπέρ της ΟΑ.
Eπίθεση στο υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΥΜΕ) εξαπέλυσε σήμερα η Aegean αναφορικά με τους χειρισμούς του υπουργείου στο θέμα των άγονων γραμμών, κάνοντας λόγο για μεροληψία υπέρ της ΟΑ.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο αντιπρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης, χαρακτήρισε τεράστιο λάθος την απόφαση της κυβέρνησης να ακυρώσει το διαγωνισμό για τις άγονες και υποστήριξε πως η ανάθεση στις Ολυμπιακές Αερογραμμές http://www.naftemporiki.gr/news/static/09/09/22/1718125.htm θα έχει μεγάλο κόστος. Από την πλευρά του ο πρόεδρος της εταιρείας Θεόδωρος Βασιλάκης αντιπρότεινε να παγώσει ο διαγωνισμός και η αξιολόγηση να γίνει από τη νέα κυβέρνηση.
Παράλληλα, απάντησε στα όσα είχε υποστήριξει σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της Marfin Ανδρέας Βγενόπουλος για το θέμα της Ολυμπιακής και των αερομεταφορών γενικότερα. «Σεβόμαστε τον ανταγωνισμό, αλλά δεν τον φοβόμαστε» τόνισε, σημειώνοντας πως το «πάρτι» τώρα αρχίζει και θα είναι μια γιορτή προσφοράς και ποιοτικής αναβάθμισης των αερομεταφορών.
Ο κ. Βασιλάκης αφού έκανε αναφορά στο έργο και την προσφορά της δεκαετούς λειτουργίας της Aegean σημείωσε ότι ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του ανταγωνισμού στις αερομεταφορές, άφησε αιχμές για αθέμιτο ανταγωνισμό στα προηγούμενα χρόνια, ζήτησε εφαρμογή των κανόνων ανταγωνισμού, σεβασμό στο εθνικό και κοινοτικό δίκαιο και ζήτησε να κρατηθούν μακριά οι μονοπωλιακές πρακτικές του παρελθόντος.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ. Βασιλάκης:
-Σημείωσε ότι υπάρχει χώρος για δυο κερδοφόρες αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα
-Απέκλεισε το ενδεχόμενο υπερατλαντικών πτήσεων της Aegean, τονίζοντας ότι οι πελάτες της έχουν πρόσβαση σε όλο τον κόσμο μέσω της συνεργασίας με την Star Aliance
-Δήλωσε ότι δεν έχει υπάρξει καμία επαφή με τη Marfin
-Δεν απέρριψε το ενδεχόμενο μοιρασιάς των άγονων γραμμών, τις οποίες χαρακτήρισε κερδοφόρες
-Τόνισε με έμφαση ότι η συμφωνία για δεύτερο αερομεταφορέα στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης είχε υπογραφεί από το 1948 και επικυρώθηκε το 1996. Η Aegean διορίστηκε δεύτερος αερομεταφορέας στις 15.7.2004 και από τότε προσπαθούσε να πάρει slot, προκειμένου να αρχίσει τις πτήσεις.
-Υποστήριξε ότι το έγγραφο που έδωσε η Marfin για το συγκεκριμένο δρομολόγιο ήταν μισό και πρόσθεσε ότι από τη στιγμή που άρχισαν οι πτήσεις της Aegean προς Κωνσταντινούπολη ο ναύλος μειώθηκε στο μισό.
-Δεν ενδιαφέρθηκε η Aegean για την Ολυμπιακή, γιατί «το κράτος δεν μας ήθελε» και όταν ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος υποβάλαμε προσφορά διπλάσια από αυτή της Marfin.
Ο κ. Βασιλάκης υπογράμμισε ότι η Aegean θα ακολουθήσει τον ανταγωνισμό, σε ό,τι αφορά τις τιμές και υποστήριξε ότι ο ουσιαστικός ανταγωνισμός βρίσκεται στις γραμμές του εξωτερικού, καθώς οι δυο ελληνικές εταιρίες έχουν μόνο το 17% της πίτας και το υπόλοιπο 83% ανήκει σε ξένες εταιρίες.
Αναφερόμενος στους ναύλους που εφαρμόζει η εταιρία κυρίως στις εσωτερικές γραμμές, τόνισε ότι είναι 20% φθηνότερες από πέρυσι και στις προσφορές ο ναύλος σχεδόν ισοδυναμεί με τους φόρους.
Τέλος ανακοίνωσε ότι παγώνει προσωρινά για δύο - τρία χρόνια η αγορά νέων αεροσκαφών, χωρίς όμως να ακυρωθεί η παραγγελία και θα αναζητηθούν αεροσκάφη μισθωμένα από την ελεύθερη αγορά, νεαρής ηλικίας και χαμηλού κόστους.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ