Μετά το άνοιγμά της στη Ρωσία, η Siemens φιλοδοξεί να κατακτήσει τη μεγαλύτερη αγορά που δεν έχει φτάσει ακόμη σε υψηλές ταχύτητες: τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το Δεκέμβριο θα κάνει τα πρώτα της δρομολόγια στη γραμμή Αγία Πετρούπολη-Μόσχα η ολοκαίνουργια υπερταχεία που κατασκεύασε η Siemens ειδικά για τους ρωσικούς χειμώνες. Μετά το άνοιγμά της αυτό, η Siemens φιλοδοξεί να κατακτήσει τη μεγαλύτερη αγορά που δεν έχει φτάσει ακόμη σε υψηλές ταχύτητες: τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Το πακέτο οικονομικών κινήτρων που ενέκρινε το Κογκρέσο τον Απρίλιο προβλέπει την εκταμίευση 13 δισ. δολαρίων για την κατασκευή υπερσύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου. Η Siemens είναι ένας από τους τέσσερις κατασκευαστές τραίνων υπερσύγχρονης τεχνολογίας με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες και σκοπεύει να το εκμεταλλευτεί.
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι αναπτυσσόμενη αγορά σε επίπεδο σιδηροδρόμων», εξηγεί ο Ansgar Brockmeyer, κορυφαίο στέλεχος της Siemens. «Τη θεωρούμε τεράστια ευκαιρία», τονίζει. Για να τοποθετηθεί στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, η Siemens έχει μεταθέσει εργαζομένους από τον τομέα τραίνων υψηλής ταχύτητας στο εργοστάσιο του Σακραμέντο που κατασκευάζει τραμ.
Η καινούργια υπερταχεία της Siemens, Sapsan, η οποία έκανε πρεμιέρα στη Ρωσία είναι υποψήφια για τη γραμμή Σαν Φρανσίσκο – Λος ¶ντζελες που υπολογίζεται να εγκαινιαστεί το 2020. Προσφορές έχουν καταθέσει, επίσης, η Alstom που έχει κατασκευάσει τα γαλλικά TGV, και η Bombardier. Εναλλακτική επιλογή είναι, ακόμη, τα ιαπωνικά τραίνα της Hitachi, τα οποία είναι μεν πιο ελαφριά αλλά όχι εξίσου ασφαλή.