Τα καταστήματά της στην Ιαπωνία θα κλείσει η Gianni Versace SpA και θα επανεξετάσει τη στρατηγική της, καθώς η ζήτηση ειδών πολυτελείας μειώνεται στη δεύτερη σε μέγεθος οικονομία του κόσμου.
Τα καταστήματά της στην Ιαπωνία θα κλείσει η Gianni Versace SpA και θα επανεξετάσει τη στρατηγική της, καθώς η ζήτηση ειδών πολυτελείας μειώνεται στη δεύτερη σε μέγεθος οικονομία του κόσμου.
«Οι μπουτίκ της Versace στην Ιαπωνία δεν αντιπροσώπευαν τη εικόνα του σήματος και φάνηκε να είναι πιο καλό για την εταιρεία να τις κλείσει», ανακοίνωσε χθες ο εξωτερικός εκπρόσωπος της Versace στο Μιλάνο, Φεντερίκο Στάινερ. Τώρα τα καταστήματα βρίσκονται στη φάση κλεισίματος, ανέφερε ο ίδιος από τηλεφώνου. Η Versace έχει τρία καταστήματα στην Ιαπωνία, όπως αναφέρεται στο Web site της.
Η Versace, η οποία άρχισε να δραστηριοποιείται στην Ιαπωνία το 1981, είναι η τελευταία από τις μεγάλες εταιρείες ειδών πολυτελείας που εγκαταλείπουν τη χώρα, καθώς η μείωση των μισθών και η απώλεια των θέσεων εργασίας, περιορίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Τον Δεκέμβριο η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA είπε ότι ματαιώνει τα σχέδια για το άνοιγμα 12όροφου καταστήματος στη Γκίνζα, μία από τις πιο εμπορικές περιοχές του Τόκιο.
Η αγορά ειδών πολυτελείας της Ιαπωνίας – ενδύματα, τσάντες και άλλα αγαθά – μειώθηκε πέρυσι 10% στο 1,06 τρισ. γιέν (11,9 δισ. δολ.) από το 2007, σύμφωνα με έκθεση του Yano Research Institute Ltd. τον Ιούνιο. Η εταιρεία ερευνών προβλέπει ότι η εν λόγω αγορά θα συρρικνωθεί στα 992,7 δισ. γιέν φέτος, έναντι ανόδου της στο 1,9 τρισ. γιέν το 1996.
Η Versace Japan το 2008 πραγματοποίησε πωλήσεις 1,6 δισ. γιέν έναντι 4,1 δισ. γιέν πριν από τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με την Teikoku Data Bank.
Σημειώνεται ότι η LVMH είπε τον Δεκέμβριο ότι τα σχέδια για τη δημιουργία νέου καταστήματα ματαιώθηκαν μετά την αποτυχία συμφωνίας με κατασκευαστή στην Ιαπωνία.
ΠΗΓΗ: Bloomberg