Δύο βραβεία «Marketing Excellence Awards» απονεμήθηκαν στην Εθνική Τράπεζα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Δύο βραβεία «Marketing Excellence Awards» απονεμήθηκαν στην Εθνική Τράπεζα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Συγκεκριμένα, η Τράπεζα βραβεύτηκε για το προϊόν “MyCash” στην κατηγορία “Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών” και για την εφαρμογή Νέου Μοντέλου Καταστημάτων Δικτύου στην κατηγορία “Διαχείριση Σχέσεων με πελάτες”.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πολλές και σημαντικές εταιρίες, ενώ η αξιολόγηση των προτάσεων που υποβλήθηκαν έγινε με βάση συγκεκριμένα κριτήρια και παραμέτρους, με στόχο την ανάδειξη των εταιριών που έχουν επιτύχει εξαιρετικές επιδόσεις στην εφαρμογή ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών προγραμμάτων Μάρκετινγκ.