Συνεργασία με το Facebook ετοιμάζει ο οίκος Burberry, με στόχο τη δημιουργία μιας διαδικτυακής τοποθεσίας για τον εορτασμό της κλασικής, πλέον, καπαρντίνας του διάσημου οίκου μόδας.
Συνεργασία με το Facebook ετοιμάζει ο οίκος Burberry, με στόχο τη δημιουργία μιας διαδικτυακής τοποθεσίας για τον εορτασμό της κλασικής, πλέον, καπαρντίνας του διάσημου οίκου μόδας.
Μέσω της διαδικτυακής τοποθεσίας (artofthetrench.com), οι χρήστες θα μπορούν μέσω του Facebook να στέλνουν φωτογραφίες και ιστορίες με θέμα τις καπαρντίνες Burberry και να τις μοιράζονται με άλλους χρήστες.
Ο οίκος Burberry είναι ένας ακόμη οίκος μόδας που χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση των προϊόντων του. Η βρετανική εταιρεία Mothercare διαθέτει το δικό της κοινωνικό δίκτυο, Gurgle.com, όπως επίσης και ο όμιλος ASOS (ASOS Life).
Το Marks & Spencer δηλώνει ότι έχει ήδη 80.000 εγγεγραμμένους «φίλους» στο Facebook, ενώ έχει δημιουργήσει σελίδα σε όλα τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα.