Το ενδιαφέρον της Aegean για την κάλυψη των άγονων γραμμών παραμένει αμείωτο και η συμμετοχή της στο διαγωνισμό για τη διετή κάλυψη από 1/4/2010-31/3/2012 θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, επισημαίνει η εταιρεία.
Το ενδιαφέρον της Aegean για την κάλυψη των άγονων γραμμών παραμένει αμείωτο και η συμμετοχή της στο διαγωνισμό για τη διετή κάλυψη από 1/4/2010-31/3/2012, που δημοσιεύθηκε για τις αρχές του επόμενου έτους, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη, επισημαίνει η Aegean Airlines σε σημερινή ανακοίνωσή της.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία συμμετείχε στο διαγωνισμό που κατοχυρώθηκε στις 13/11/09 για το μεταβατικό στάδιο των τεσσάρων μηνών για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες), καταθέτοντας προσφορές για 16 γραμμές.
«Παρά το γεγονός ότι η Aegean ήταν μειοδότης για αρκετές γραμμές, η προσφορά μας απερρίφθη με ασήμαντη αιτιολογία που θεωρούμε ήταν λάθος της επιτροπής διαγωνισμών της ΥΠΑ», τονίζει η Aegean, σημειώνοντας πως ζήτησε άμεσα και επίσημα επείγουσα συνάντηση με την επιτροπή για να της δοθούν εξηγήσεις, στην οποία δυστυχώς η επιτροπή δεν ανταποκρίθηκε.
Παρόλ’ αυτά, η εταιρεία κρίνει ότι η ολοκλήρωση, μετά από δύο συνεχείς αναίτιες ακυρώσεις, έστω ενός διαγωνισμού και για τέσσερις μόνο μεταβατικούς μήνες υπηρεσίας, αποτελεί ένα πρώτο θετικό βήμα.
«Βελτιώσεις σίγουρα χρειάζονται πολλές. Ένα πράγμα όμως είναι βέβαιο. Ανεξάρτητα ποιοι είναι οι μεταβατικοί ή οι τελικοί πάροχοι, το κόστος του δημοσίου είναι πλέον ένα μικρό κλάσμα των 35 εκατ. ευρώ ετησίως, που εισέπραττε πολλά χρόνια για τις άγονες γραμμές η παλαιά κρατική Ολυμπιακή. Η ωφέλεια αυτή είναι σημαντική, ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές για τον προϋπολογισμό του κράτους και την οικονομία μας», υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της.
Τονίζει επίσης, ότι στην προσπάθειά της για την κάλυψη των άγονων γραμμών ακολουθεί την ίδια πολιτική παροχής ποιοτικών υπηρεσιών που την έχει φέρει στην πρώτη θέση στην αποδοχή του ελληνικού κοινού.
Από το καλοκαίρι, πριν από τον διαγωνισμό που ακυρώθηκε, έκανε σημαντική προετοιμασία με δοκιμαστικές πτήσεις και συζήτησε με τους τοπικούς φορείς για τις ανάγκες της κάθε αγοράς. Επίσης, όπως τονίζει, στις προσφορές της, εκτός από ανταγωνιστικό τίμημα, προσέφερε σημαντικά υψηλότερη χωρητικότητα από την ελάχιστη απαιτούμενη καθώς και μία γκάμα τιμών για τους καταναλωτές, που ξεκινούν πολύ χαμηλότερα από τον μέγιστο προβλεπόμενο ναύλο του διαγωνισμού.