Συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία τα οργανικά και βιώσιμα είδη παρά την ύφεση που έχει πλήξει την παγκόσμια οικονομία, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για να τρέφονται υγιεινά και «ηθικά».
Συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία τα οργανικά και βιώσιμα είδη παρά την ύφεση που έχει πλήξει την παγκόσμια οικονομία, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω για να τρέφονται υγιεινά και «ηθικά».
Οι πωλήσεις βιώσιμων ή «ηθικών» προϊόντων στα αμερικανικά σουπερμάρκετ –από ενεργειακούς λαμπτήρες έως οργανικά είδη διατροφής– αναμένεται να σημειώσουν αύξηση 8,7% το 2009 και να ανέλθουν στα 38 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Packaged Facts.
Η δέσμευση του Μπάρακ Ομπάμα να αντιμετωπίσει τις κλιματικές αλλαγές, μια σειρά από σκάνδαλα για επικίνδυνες τροφές και η εύστοχη προώθηση των βιώσιμων προϊόντων ήταν μερικοί από τους παράγοντες που ώθησαν τους Αμερικανούς να προτιμήσουν τα ράφια των «πράσινων» ειδών.
Παρότι έως σήμερα τα βιώσιμα και οργανικά προϊόντα κατείχαν τα «ακριβά» ράφια των σουπερμάρκετ, ορισμένες αλυσίδες διεύρυναν τη γκάμα τους ρίχνοντας τις τιμές των εν λόγω προϊόντων σε επίπεδα που μπορούν να ανταγωνιστούν τα συμβατικά προϊόντα.
«Η παγκόσμια οικονομική κρίση υπενθύμισε στους καταναλωτές τις ανεπιθύμητες συνέπειες της συλλογικής συμπεριφοράς», υποστηρίζει ο Σκοτ Μπιρς από την Deloitte Consulting, διαβεβαιώνοντας ότι όταν κάποιος «γίνεται πράσινος, παραμένει πράσινος».