Σταθερά την πρώτη θέση στην ακρίβεια σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης κατέχει η Ελλάδα ανάμεσα στις χώρες της Ευρωζώνης, σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που πραγματοποίησε το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΛΚΕΚΑ) τον Οκτώβριο.
Σταθερά την πρώτη θέση στην ακρίβεια σε πολλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης κατέχει η Ελλάδα ανάμεσα στις χώρες της Ευρωζώνης, σύμφωνα με την ανάλυση των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που πραγματοποίησε το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΛΚΕΚΑ) τον Οκτώβριο.
Ειδικότερα, η Ελλάδα:
* Είναι πρώτη στον πληθωρισμό μέ 1,2% όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι -0,1%.
* Πιο ακριβή στην ένδυση με αύξηση 2,9% τον Οκτώβριο του 2009 σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2008, με δεύτερη την Γερμανία με 1,5%, όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 0,2% .
* Είναι η ακριβότερη στα παπούτσια με αύξηση 2,7% τον Οκτώβριο του 2009 έναντι με τον Οκτώβριο του 2008 με δεύτερη την Αυστρία με 2,3%, όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 0,6%.
* Είναι η ακριβότερη στις επισκευές οικιακών συσκευών με αύξηση 5% τον Οκτώβριο με δεύτερη την Ισπανία με 4%, όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι 2,1%.
* Είναι πρώτη στα καύσιμα με αύξηση 0,9% τον Οκτώβριο του 2009 σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2008 με δεύτερη την Σλοβενία με -2,2%, όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε είναι -9,2%.
* Είναι πρώτη στον σιδηρόδρομο με αύξηση 36,6% τον Οκτώβριο του 2009 σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2008, με δεύτερη την Ιρλανδία με 8,3% όταν ο μέσος όρος είναι 4,1%.
Τέλος η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση στις αυξήσεις στα ψάρια με αύξηση 4,7% τον Οκτώβριο έναντι του Οκτωβρίου του 2008, με πρώτη τα Σλοβενία με 5,7%, όταν ο μέσος όρος της Ε.Ε. είναι 0,6%.