Όταν εξαγόρασε τον οίκο Gucci μία δεκαετία πριν, ο Φρανσουά Πινό κατόρθωσε του χαρίσει από οικογενειακό παγκόσμιο χαρακτήρα, προσδίδοντάς του κύρος και ένα όνομα εφάμιλλο της πολυτέλειας και του στιλ.
Όταν εξαγόρασε τον οίκο Gucci μία δεκαετία πριν, ο Φρανσουά Πινό κατόρθωσε του χαρίσει από οικογενειακό παγκόσμιο χαρακτήρα, προσδίδοντάς του κύρος και ένα όνομα εφάμιλλο της πολυτέλειας και του στιλ.
Πλέον, στα ηνία του ομίλου PPR SA βρίσκεται ο γιος του Γάλλου εκατομμυριούχου, Φρανσουά-Ενρί Πινό, ο οποίος εξετάζει τη λήψη δραστικών μέτρων: σκοπεύει να αποκόψει την άλλοτε βασική δραστηριότητα λιανικών πωλήσεων του ομίλου στη Γαλλία, προκειμένου να αφοσιωθεί στις επωνυμίες πολυτελών προϊόντων, όπως Yves Saint Laurent και Puma labels που ανήκουν στο όμιλο.
Ο διευθύνων σύμβουλος της PPR SA έχει προχωρήσει στην εφαρμογή ενός νέου σχεδίου που προβλέπει την πώληση των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων λιανικής, μεταξύ των οποίων οι αλυσίδες Fnac και Conforama. Σε συνέντευξή του στη The Wall Street Journal, ο κ. Πινό εξέθεσε –για πρώτη φορά– αναλυτικά τα σχέδιά του σχετικά με την επιχείρηση της οικογένειάς του.
«Όσο πιο γρήγορα τόσο το καλύτερο» δήλωσε ο 47χρονος επιχειρηματίας και σύζυγος της γνωστής ηθοποιού Σάλμα Χάγιεκ, χωρίς να ορίσει, ωστόσο, καταληκτική ημερομηνία για τα σχέδιά του.
Υπάρχει ένα σοβαρό ελάττωμα –η λιανική». Πρόκειται για έναν τομέα που δεν αναπτύσσεται γρήγορα στο εξωτικό, καθώς οι καταναλωτές χρειάζονται αρκετό χρόνο για να “ζεσταθούν” με μια επωνυμία που δεν γνωρίζουν», επισημαίνει ο κ. Πινό.