Στο εννεάμηνο του 2009 οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου Vivartia ανήλθαν σε € 1.094,9 εκατ. από € 1.038,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, ενισχυμένες κατά 5,4%.
Στο εννεάμηνο του 2009 οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου Vivartia ανήλθαν σε € 1.094,9 εκατ. από € 1.038,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, ενισχυμένες κατά 5,4%.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέρος της αύξησης οφείλεται στην ενσωμάτωση των νέο-ενοποιούμενων θυγατρικών Everest και Nonni’s.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε € 118,3 εκατ. από € 109,5 την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 8%.
Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε € 23,7 εκατ. από € 21,1 την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση 12,4%.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν σε κέρδη € 6,26 εκατ. από € 5,78 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2008, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 8,4%.
Σχολιάζοντας τις οικονομικές καταστάσεις του εννεάμηνου 2009, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vivartia, κ. Σπ. Θεοδωρόπουλος επισήμανε ότι ο Όμιλος Vivartia βελτίωσε τα οικονομικά μεγέθη του σε σχέση με το 2008, παρά την εντεινόμενη οικονομική κρίση, εστιάζοντας στη συνεχή βελτίωση του κόστους και την αύξηση της παραγωγικότητας.
«Όσον αφορά το εγκεκριμένο επιχειρηματικό πλάνο της 27.11.2008, παρά τη διαφαινόμενη υστέρηση των πωλήσεων, η οποία οφείλεται στη γενικότερη οικονομική κρίση καθώς και στη σημαντική διακύμανση των νομισμάτων στις χώρες που ο Όμιλος δραστηριοποιείται, εκτιμούμε ότι τα κέρδη ανά μετοχή θα ανέλθουν τουλάχιστον στα επίπεδα των προβλεπομένων στο επιχειρηματικό πλάνο, κυρίως εξ αιτίας των χαμηλότερων τιμών των πρώτων υλών και την αποτελεσματική διαχείριση του λειτουργικού κόστους».