Δυσμενέστατες εξακολουθούν να είναι οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης στον κλάδο του αυτοκινήτου, σύμφωνα με το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου.
Δυσμενέστατες εξακολουθούν να είναι οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης στον κλάδο του αυτοκινήτου, σύμφωνα με το Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου. Όπως αναφέρει στη σχετική του ανακοίνωση, στο σύνολο των πρώτων 11 μηνών του 2009, Ιανουάριο με Νοέμβριο, η αγορά αυτοκινήτου γνώρισε μέση κάμψη περίπου 20%.
Αρνητικά έκλεισε, σύμφωνα με το Σύνδεσμο, και ο Νοέμβριος 2009 (-10%), παρά το γεγονός ότι «ενισχύθηκε» σημαντικά από τα προσωρινά μέτρα απόσυρσης.
Σύμφωνα με το Σύνδεσμο, συγκρίνοντας τις ταξινομήσεις καινούργιων αυτοκινήτων του Νοεμβρίου που μόλις πέρασε, οι οποίες εκτιμώνται περίπου στις 18.000, με το μέσο όρο των αντίστοιχων μηνών της τετραετίας προ της κρίσης (Νοέμβριος 2004-2007: 19.911 μονάδες, βλ. πιο κάτω πίνακα), προκύπτει ότι η αγορά αυτοκινήτου διένυσε το 13ο μήνα κρίσης επίσης με κάμψη, κατά περίπου -10%. Η κάμψη αυτή, προστίθεται, θα ήταν πολύ μεγαλύτερη (με τη πραγματική ζήτηση να ανέρχεται σε περίπου 12-13.000 αυτοκίνητα, ήτοι με μείωση κατά 30-35%), αν δεν συμπεριλαμβάνονταν στις ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2009 αυτές που πραγματοποιήθηκαν χάρη στην, έστω προσωρινή, εφαρμογή της απόσυρσης.
Η ΣΕΑΑ συμπληρώνει ακόμη πως «η συνεχιζόμενη κρίση πλήττει βαρύτατα τις 1.600 εταιρείες επίσημης εισαγωγής και διανομής, αλλά και τις υπόλοιπες από τις 30.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αυτοκινήτου».