Σε 3.200 ανήλθε ο αριθμός των καταγγελιών από καταναλωτές για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, όπως ανακοίνωσε η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μετά από τράπεζες και αυξήσεις σε αγαθά και υπηρεσίες, οι τηλεπικοινωνίες είναι πλέον η τρίτη μεγαλύτερη κατηγορία καταγγελιών που φθάνουν στην ΕΚΠΟΙΖΩ και αφορούν:
• 30% των καταγγελιών για τις τηλεπικοινωνίες, καθυστέρηση ή μη εκπλήρωση της παροχής
• 14% των καταγγελιών αδικαιολόγητες χρεώσεις
• 10% των καταγγελιών ανεπαρκή εξυπηρέτηση