Για περισσότερο επικοινωνιακό παρά ουσιαστικό χαρακτήρα των μέτρων κατά της ακρίβειας που παρουσίασε ο υπουργός Ανάπτυξης κάνει λόγο ο υπεύθυνος Οικονομικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Συνασπισμού Παναγιώτης Λαφαζάνης, εκτιμώντας πως τα αποτελέσματά τους θα είναι ανύπαρκτα.
Αναφερόμενος στο μέτρο της δημοσιοποίησης «μαύρης λίστας» επιχειρήσεων σε περιπτώσεις που διαπιστώνεται υπερβολή στις αυξήσεις προιόντων και υπηρεσιών, ο κ. Λαφαζάνης σημειώνει πως σε αυτή πρώτα από όλα θα έπρεπε να μπει η ίδια κυβέρνηση «η οποία εκτοξεύει αυθαίρετα τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ» καθώς και οι περισσότεροι κλάδοι της οικονομίας, «πρώτ' απ' όλα ο τραπεζικός και του πετρελαίου στους οποίους έχουν διαμορφωθεί άμεσα ή έμμεσα καρτέλ».
Ο κ. Λαφαζάνης καταλήγει προτείνοντας «να τεθεί σε νέα βάση ο ρόλος του Δημοσίου και των Δημόσιων Επιχειρήσεων για τη χαλιναγώγηση των τιμών και να θεσπιστούν νέοι κανόνες πραγματικών ελέγχων στις αγορές, που θα δίνουν τη δυνατότητα επιβολής πλαφόν στις τιμές και ελέγχου των ποσοστών κέρδους».