Οικονομία & Αγορές
Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2008 17:21

Στη Βουλή το σχ/ν για τα λιμάνια

Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας με το οποίο κυρώνονται οι συμβάσεις παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και των Οργανισμών Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) και Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και ρυθμίζονται θέματα του προσωπικού των Οργανισμών.

Όπως αναφέρεται στην εισηγητική έκθεση, με το σχέδιο νόμου συμπληρώνεται το ήδη υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο της χρήσης και λειτουργίας των σταθμών εμπορευματοκιβωτίων των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

Επιπροσθέτως, προβλέπονται νέες και συγκεκριμένες ρυθμίσεις για το προσωπικό των οργανισμών λιμένων, με σκοπό την περαιτέρω εξασφάλιση των εργαζομένων, εν όψει της επιχειρηματικής αναδιοργάνωσης της Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Εξάλλου, με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ' του παρόντος σχεδίου νόμου, ρυθμίζονται θέματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του Διεθνή Κώδικα για την Ασφάλεια Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (Κώδικας ISPS). Όπως προκύπτει από το άρθρο δέκατο όγδοο του ν. 2932/2001 (Α΄ 145), στις αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής (ΓΓΛΛΠ) ανήκει μεταξύ άλλων και η εξασφάλιση χρηματικών πόρων βελτίωσης, αναβάθμισης και εκτάκτων παρεμβάσεων στους λιμένες της χώρας καθώς και η περαιτέρω διαμόρφωση του θεσμικού πλαισίου αξιοποίησης των υφισταμένων ή προβλεπόμενων να κατασκευασθούν εγκαταστάσεων, όπως και η μέριμνα για την εναρμόνιση των συνθηκών οργάνωσης και λειτουργίας των λιμένων με τις απαιτήσεις της συνολικής λιμενικής πολιτικής.

Με δεδομένη την υποχρέωση έγκρισης και εφαρμογής σχεδίου ασφάλειας των λιμένων και λιμενικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τον Διεθνή Κώδικα Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ISPS Code), σκοπός των προτεινομένων διατάξεων -όπως σημειώνεται- είναι η εξασφάλιση των προϋποθέσεων για την εφαρμογή του Κώδικα και τη δημιουργία συνθηκών ασφάλειας για όλα τα μέσα μεταφοράς, τους λιμένες και τις λιμενικές εγκαταστάσεις με την λειτουργία συστημάτων ασφαλείας, αλλά και την εντατικοποίηση των ελέγχων στα μεταφερόμενα οχήματα, ιδιαίτερα στα φορτηγά και στα εμπορευματοκιβώτια, με την εξασφάλιση πόρων οι οποίοι θα διατίθενται αποκλειστικά για την βελτίωση και λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας των λιμενικών εγκαταστάσεων, καθώς και την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρονται για το θέμα αυτό.

Επίσης, με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Δ επιδιώκεται η καλύτερη οργάνωση του Λιμενικού Σώματος και της δομής της Ιεραρχίας αυτού, λαμβανομένης υπόψη και της προβλεπόμενης από το ν.3079/2002 (ΦΕΚ - Α’ 311) οργανικής σύνθεσης του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος που ανέρχεται σε δέκα χιλιάδες εκατό πενήντα έξι άτομα. Σημειώνεται μάλιστα, ότι μέχρι σήμερα, σε αντίθεση με τα άλλα στρατιωτικά και αστυνομικά σώματα, στο Λιμενικό Σώμα δεν υπάρχει η απαιτούμενη δομή της ιεραρχίας στους ανώτατους βαθμούς. Με τις προτεινόμενες διατάξεις του Κεφαλαίου Δ δεν προκαλείται αύξηση των οργανικών θέσεων, αλλά ανακατανομή των υφιστάμενων.

Ακολουθεί όλο το σχ/ν:

ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

ΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (Ο.Λ.Π. Α.Ε.) ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (Ο.Λ.Θ. Α.Ε.), ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ Ο.Λ.Π. Α.Ε. ΚΑΙ ΤΗΣ Ο.Λ.Θ. Α.Ε. ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ. ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

¶ρθρο πρώτο

Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ο.Λ.Π. Α.Ε.

Κυρώνεται και έχει ισχύ νόμου η από 13 Φεβρουαρίου 2002 σύμβαση παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης των γηπέδων, κτιρίων και άλλων εγκαταστάσεων που βρίσκονται εντός της Λιμενικής Ζώνης του Λιμένα Πειραιώς, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Ανώνυμη Εταιρεία» (Ο.Λ.Π. Α.Ε.), το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:

Κείμενο σύμβασης

¶ρθρο δεύτερο

Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Κυρώνεται και έχει ισχύ νόμου η από 27 Ιουνίου 2001 σύμβαση παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσης των κτιρίων, γηπέδων και άλλων εγκαταστάσεων που βρίσκονται εντός της Λιμενικής Ζώνης του Λιμένα Θεσσαλονίκης, μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Ανώνυμη Εταιρεία» (Ο.Λ.Θ. Α.Ε.), το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:

Κείμενο σύμβασης

¶ρθρο τρίτο

Χρήση και εκμετάλλευση παραχωρούμενων εγκαταστάσεων

1. Το δικαίωμα της Ο.Λ.Π. Α.Ε. για την χρήση και εκμετάλλευση των γηπέδων, κτιρίων και άλλων εγκαταστάσεων που βρίσκονται εντός της Λιμενικής Ζώνης του Λιμένα Πειραιώς, το οποίο προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου τριακοστού πέμπτου του ν. 2932/2001 (ΦΕΚ Α 145) και το οποίο περιλαμβάνει τη χρήση και εκμετάλλευση για σκοπούς που σχετίζονται με την παροχή λιμενικών υπηρεσιών και εξυπηρετήσεων, καθώς και την παραχώρηση του ίδιου δικαιώματος ή μέρους αυτού προς τρίτους, ασκείται υπό τους όρους του παρόντος νόμου, του ν. 2932/2001, της από 13 Φεβρουαρίου 2002 Σύμβασης που κυρώνεται με το άρθρο πρώτο του παρόντος νόμου, όπως αυτή εκάστοτε ισχύει καθώς και της κείμενης νομοθεσίας. Η αρχική διάρκεια της Σύμβασης που κυρώνεται με το άρθρο πρώτο ορίζεται σε πενήντα έτη. Η παραχώρηση προς τρίτους υπόκειται στον περιορισμό της χρονικής διάρκειας που προβλέπεται από το προηγούμενο εδάφιο και σε κάθε περίπτωση εξακολουθεί να έχει ως ανώτατο χρονικό όριο το προβλεπόμενο από την περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου τριακοστού πέμπτου του ν. 2932/2001 (ΦΕΚ Α 145).

2. Το δικαίωμα της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. για την χρήση και εκμετάλλευση των γηπέδων, κτιρίων και άλλων εγκαταστάσεων που βρίσκονται εντός της Λιμενικής Ζώνης του Λιμένα Θεσσαλονίκης, το οποίο προβλέπεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 17 του ν. 2892/2001 (ΦΕΚ Α 46) και το οποίο περιλαμβάνει τη χρήση για σκοπούς που σχετίζονται με την παροχή λιμενικών υπηρεσιών και εξυπηρετήσεων, καθώς και την παραχώρηση του ίδιου δικαιώματος ή μέρους αυτού προς τρίτους, ασκείται υπό τους όρους του παρόντος νόμου, του ν. 2892/2001, της από 27 Ιουνίου 2001 Σύμβασης που κυρώνεται με το άρθρο δεύτερο του παρόντος νόμου, όπως αυτή εκάστοτε ισχύει καθώς και της κείμενης νομοθεσίας. Η αρχική διάρκεια της Σύμβασης που κυρώνεται με το άρθρο δεύτερο ορίζεται σε πενήντα έτη. Η παραχώρηση προς τρίτους υπόκειται στον περιορισμό της χρονικής διάρκειας που προβλέπεται από το προηγούμενο εδάφιο και σε κάθε περίπτωση εξακολουθεί να έχει ως ανώτατο χρονικό όριο το προβλεπόμενο από την περίπτωση (α) της παραγράφου 1 του άρθρου 17 του ν. 2892/2001.

3. Το Ελληνικό Δημόσιο, ως μέτοχος και ως αντισυμβαλλόμενος της Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. προβαίνει, διά των αρμοδίων υπουργών, σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την τροποποίηση των Συμβάσεων που κυρώνονται με τα άρθρα πρώτο και δεύτερο του παρόντος νόμου, σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους. Οι τροποποιήσεις αυτές, όπως και κάθε άλλη τροποποίηση των προαναφερθεισών Συμβάσεων γίνονται, σύμφωνα με την παράγραφο 18.1 των συμβάσεων αυτών, με νεότερη έγγραφη συμφωνία των συμβαλλόμενων μερών, η οποία εγκρίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

4. Η παράγραφος 7 του άρθρου δέκατου όγδοου του ν. 2932/2001 αντικαθίσταται ως εξής: «7. Η εποπτεία της εφαρμογής και, εφόσον κρίνεται αναγκαίο, η περαιτέρω διαμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που αφορά στην παραχώρηση της εκμετάλλευσης χώρων λιμένων σε ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, έναντι συμμετοχής του ιδιωτικού κεφαλαίου στην κατασκευή έργων λιμενικής υποδομής και στη λιμενική λειτουργία στο πλαίσιο της Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής και ο έλεγχος των σχετικών συμβάσεων παραχώρησης».

5. Με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού ρυθμίζονται ειδικότερα θέματα ή θέματα με τοπικό ενδιαφέρον ή με χαρακτήρα τεχνικό ή λεπτομερειακό που αφορούν στην άσκηση των παραχωρούμενων δικαιωμάτων και την Εθνική Λιμενική Πολιτική.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ Ο.Λ.Π. Α.Ε. ΚΑΙ ΤΗΣ Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

¶ρθρο τέταρτο

Εθελουσία αποχώρηση προσωπικού της Ο.Λ.Π. Α.Ε.

1. Στο πάσης φύσεως προσωπικό της Ο.Λ.Π. Α.Ε. αναγνωρίζεται όσος πλασματικός χρόνος ασφάλισης απαιτείται για τη θεμελίωση δικαιώματος άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης κατά το χρονικό σημείο που ορίζεται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

α) θεμελιώνει δικαίωμα άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης κατά το χρονικό διάστημα από την 1 Ιανουαρίου 2010 έως την 31η Δεκεμβρίου 2014, κατά την κείμενη νομοθεσία ή τον ισχύοντα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της Ο.Λ.Π. Α.Ε.,

β) εξακολουθεί να υπηρετεί στην Ο.Λ.Π. Α.Ε. κατά το χρόνο που ορίζεται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου,

γ) δεν έχει καταθέσει αίτηση για μετάταξη κατά τις σχετικές διατάξεις του παρόντος νόμου και

δ) δηλώσει ότι επιθυμεί να υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

2. Το προσωπικό που πληροί τις προϋποθέσεις της προηγούμενης παραγράφου αποχωρεί από την υπηρεσία την 31η Δεκεμβρίου 2009.

3. Για τον υπολογισμό του αναγνωριζόμενου χρόνου ασφαλίσεως το προσωπικό θεωρείται ότι υπηρετεί έως τη συμπλήρωση του προς απόλυση ορίου ηλικίας ή του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας που προβλέπονται από το Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της Ο.Λ.Π. Α.Ε. ως χρόνος υποχρεωτικής αποχώρησης ή, κατά περίπτωση, των προϋποθέσεων άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης κατά τις ισχύουσες διατάξεις. Ο αναγνωριζόμενος χρόνος εξικνείται μέχρι την επέλευση της πρώτης χρονικά εκ των ανωτέρω περιπτώσεων.

¶ρθρο πέμπτο

Εθελουσία αποχώρηση προσωπικού της Ο.Λ.Θ. Α.Ε

1. Στο πάσης φύσεως προσωπικό της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. αναγνωρίζεται όσος πλασματικός χρόνος ασφάλισης απαιτείται για τη θεμελίωση δικαιώματος άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης κατά το χρονικό σημείο που ορίζεται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:

α) θεμελιώνει δικαίωμα άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης κατά το χρονικό διάστημα από την 1 Ιανουαρίου 2011 έως την 31η Δεκεμβρίου 2017, κατά την κείμενη νομοθεσία ή τον ισχύοντα Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της Ο.Λ.Θ. Α.Ε.,

β) εξακολουθεί να υπηρετεί στην Ο.Λ.Θ. Α.Ε. κατά το χρόνο που ορίζεται στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου,

γ) δεν έχει καταθέσει αίτηση για μετάταξη κατά τις σχετικές διατάξεις του παρόντος νόμου και

δ) δηλώσει ότι επιθυμεί να υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.

2. Το προσωπικό που πληροί τις προϋποθέσεις της προηγούμενης παραγράφου αποχωρεί από την υπηρεσία την 31η Δεκεμβρίου 2010.

3. Για τον υπολογισμό του αναγνωριζόμενου χρόνου ασφαλίσεως το προσωπικό θεωρείται ότι υπηρετεί έως τη συμπλήρωση του προς απόλυση ορίου ηλικίας ή του πραγματικού χρόνου υπηρεσίας που προβλέπονται από το Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. ως χρόνος αυτοδίκαιης αποχώρησης ή, κατά περίπτωση, των προϋποθέσεων άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης κατά τις ισχύουσες διατάξεις. Ο αναγνωριζόμενος χρόνος εξικνείται μέχρι την επέλευση της πρώτης χρονικά εκ των ανωτέρω περιπτώσεων.

¶ρθρο έκτο

Διαδικασία εθελουσίας αποχώρησης

1. Το προσωπικό που εμπίπτει στις διατάξεις των δύο προηγούμενων άρθρων και επιθυμεί να υπαχθεί σε αυτές υποβάλλει έγγραφη αίτηση αποχώρησης στην αντίστοιχη εταιρεία. Το προσωπικό της Ο.Λ.Π. Α.Ε. υποβάλλει την αίτηση έως τις 30 Ιουνίου 2009 ενώ το προσωπικό της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. έως τις 30 Ιουνίου 2010. Η αίτηση αποχώρησης δεν ανακαλείται. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζονται τα λοιπά δικαιολογητικά που συνοδεύουν την ανωτέρω αίτηση καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια σχετικά με την διαδικασία εφαρμογής της εθελούσιας αποχώρησης. Στην ίδια απόφαση μπορεί να προβλέπεται ότι η Ο.Λ.Π. Α.Ε. και η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. συντάσσουν σημείωμα προς τον οικείο ασφαλιστικό φορέα, στο οποίο θα αναφέρονται οι προϋποθέσεις, βάσει των οποίων ο κάθε αποχωρών εργαζόμενος θεμελιώνει δικαίωμα συνταξιοδότησης. Με όμοια απόφαση μπορεί να παρατείνονται οι προθεσμίες του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου αυτής ή να χορηγείται νέα προθεσμία.

2. Η απόφαση αναγνώρισης και υπολογισμού του αναγνωριζόμενου χρόνου μέχρι τη συμπλήρωση των προϋποθέσεων άμεσης συνταξιοδότησης κατά τις ισχύουσες διατάξεις εκδίδεται από το Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων – Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης Μισθωτών (Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ). Αντίστοιχη απόφαση αναγνώρισης πλασματικού χρόνου ασφάλισης εκδίδεται από το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Μισθωτών (Ε.Τ.Ε.Α.Μ) για τους Κλάδους Επικουρικής Ασφάλισης ή από το Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ για λογαριασμό του Ε.Τ.Ε.Α.Μ. Αντίστοιχη απόφαση για την καταβολή της εφάπαξ χορηγίας εκδίδεται από τον αρμόδιο φορέα.

3. Αν το προσωπικό που αποχωρεί έχει επιλέξει την υπαγωγή του σε άλλο ασφαλιστικό καθεστώς, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις για την Ο.Λ.Π. Α.Ε. και την Ο.Λ.Θ. Α.Ε., οι αποφάσεις της προηγούμενης παραγράφου εκδίδονται από τους οικείους ασφαλιστικούς φορείς.

4. Η απόφαση για την αναγνώριση πρέπει να μνημονεύει το κόστος που αφορά τις εισφορές εργοδότη και εργαζομένου και την εκτίμηση του κόστους που αφορά τις συντάξεις για τους αντίστοιχους κλάδους. Ο κατά τα ανωτέρω αναγνωριζόμενος χρόνος ασφάλισης λογίζεται ως πραγματικός χρόνος κύριας και επικουρικής ασφάλισης και συνυπολογίζεται για τη θεμελίωση του δικαιώματος άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης, καθώς και για τον υπολογισμό του ποσού της κύριας σύνταξης, της επικουρικής σύνταξης και της εφάπαξ χορηγίας. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, μετά την αναγνώριση του απαιτούμενου χρόνου ασφάλισης, η θεμελίωση του δικαιώματος άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης λογίζεται συντελούμενη την επομένη της απόλυσης, οι δε παροχές λόγω συνταξιοδότησης αρχίζουν έκτοτε να καταβάλλονται.

5. Στο προσωπικό στο οποίο αναγνωρίζεται η ένταξη στις διατάξεις του παρόντος άρθρου καταβάλλεται επιπλέον, την επομένη της αποχώρησής του, η αποζημίωση που προβλέπεται από το άρθρο 77 παρ. 2 περ. α του αντίστοιχου Γενικού Κανονισμού Προσωπικού.

6. Αν παρά τον συνυπολογισμό του αναγνωριζόμενου πλασματικού χρόνου, ο αποχωρών δεν θεμελιώνει δικαίωμα άμεσης λήψης πλήρους σύνταξης, η γενόμενη αποχώρηση ανακαλείται και ο αποχωρήσας επανέρχεται στην υπηρεσία από την οποία αποχώρησε εντός μηνός από της κοινοποιήσεως σε αυτόν του σχετικού εγγράφου. Ο χρόνος κατά τον οποίο ο κατά τα ανωτέρω αποχωρήσας παραμένει εκτός υπηρεσίας δεν αποτελεί χρόνο πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας.

¶ρθρο έβδομο

Κάλυψη Δαπανών

1. Η Ο.Λ.Π. Α.Ε. και η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. βαρύνονται αποκλειστικά με την κάλυψη του κόστους ή της επιβάρυνσης που θα προκύψει εξαιτίας της αναγνώρισης πλασματικού χρόνου ασφάλισης στο προσωπικό τους, αντιστοίχως, όπως είναι η καταβολή των πάσης φύσεως εισφορών εργαζομένων και εργοδότη, όπως αυτές διαμορφώνονται κατά τον τελευταίο μήνα εξόδου των εργαζομένων σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων τέταρτου παράγραφος 2 και πέμπτου παράγραφος 2, η καταβολή σύνταξης από τους οικείους ασφαλιστικούς φορείς έως την ημερομηνία που το προσωπικό αυτό θα συνταξιοδοτείτο εάν δεν είχε υπαχθεί στις διατάξεις των προηγούμενων άρθρων, η δαπάνη που θα προκύψει για την άμεση καταβολή της εφάπαξ χορηγίας από το οικείο Ταμείο και της αποζημίωσης της παραγράφου 5 του προηγούμενου άρθρου.

2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής προσδιορίζονται τα ποσά της επιβάρυνσης της παραγράφου 1 και καθορίζεται ο τρόπος απόδοσης της επιβάρυνσης αυτής στους οικείους ασφαλιστικούς φορείς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την ολοκλήρωση της εθελουσίας αποχώρησης.

¶ρθρο όγδοο

Μετάταξη προσωπικού

1. Επιτρέπεται η μετάταξη του πάσης φύσεως προσωπικού της Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της Ο.Λ.Θ. Α.Ε., με την ίδια σχέση εργασίας σε υπηρεσίες, φορείς ή νομικά πρόσωπα του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα, καθώς και σε εταιρείες του Κεφαλαίου Β του ν. 3429/2005, στις οποίες το Δημόσιο κατέχει την πλειοψηφία του μετοχικού κεφαλαίου κατά το χρόνο διενέργειας της μετάταξης, εφόσον το προσωπικό αυτό, σωρευτικά:

α) έχει προσληφθεί από την Ο.Λ.Π. Α.Ε. ή την Ο.Λ.Θ. Α.Ε. μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2007,

β) εξακολουθεί να υπηρετεί στην αντίστοιχη εταιρεία έως το χρόνο διενέργειας της μετάταξης κατά τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους και

γ) υποβάλει αίτηση για μετάταξη εντός προθεσμίας που, για το προσωπικό της Ο.Λ.Π. Α.Ε. λήγει στις 30 Ιουνίου 2009, ενώ για το προσωπικό της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. λήγει στις 30 Ιουνίου 2010.

2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ο.Λ.Π. Α.Ε. ή της Ο.Λ.Θ. Α.Ε., κατά περίπτωση, μπορεί να ορίζεται ανώτατος αριθμός προσωπικού της κάθε εταιρείας που επιτρέπεται να μεταταγεί.

Αν οι αιτήσεις μετάταξης είναι περισσότερες από τον ανώτατο αυτό αριθμό, γίνονται δεκτές οι αιτήσεις όσων έχουν την μεγαλύτερη προϋπηρεσία στην αντίστοιχη εταιρεία μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός αυτός.

3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομίας και Οικονομικών, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής ρυθμίζονται τα θέματα οργάνωσης, διαδικασίας και εφαρμογής των διατάξεων του παρόντος άρθρου, τα δικαιολογητικά που συνοδεύουν την αίτηση μετάταξης καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. Με όμοια απόφαση μπορεί να παρατείνονται οι προθεσμίες της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 ή να χορηγείται νέα προθεσμία.

4. Στην αίτηση της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου ο εργαζόμενος μπορεί να δηλώνει την προτίμησή του για μετάταξη σε συγκεκριμένη υπηρεσία ή νομικό πρόσωπο. Αν με την κοινή απόφαση της προηγούμενης παραγράφου έχουν οριστεί συγκεκριμένες υπηρεσίες, φορείς ή νομικά πρόσωπα, στα οποία μπορεί να γίνει μετάταξη, οι προτιμήσεις θα πρέπει να περιορίζονται σε αυτά.

5. Η μετάταξη του προσωπικού της Ο.Λ.Π Α.Ε. διενεργείται έως την 31η Δεκεμβρίου 2010 και του προσωπικού της Ο.Λ.Θ. Α.Ε έως την 31η Δεκεμβρίου 2011 κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομίας και Οικονομικών, Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και του εποπτεύοντος την οικεία υπηρεσία, φορέα ή νομικό πρόσωπο Υπουργού, σε κενές οργανικές θέσεις του κλάδου ή της ειδικότητας της εκπαιδευτικής βαθμίδας που ανήκει ο μετατασσόμενος ή σε κλάδο ή ειδικότητα συναφών τυπικών προσόντων της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας. Η αίτηση προτίμησης του προς μετάταξη εργαζόμενου γίνεται δεκτή αφού ληφθούν υπόψη οι υπηρεσιακές ανάγκες. Η μετάταξη μπορεί να γίνεται και σε προσωποπαγή θέση, η οποία συνιστάται με την πράξη μετάταξης, με ταυτόχρονη δέσμευση προβλεπόμενης κενής θέσης προσωπικού οποιασδήποτε κατηγορίας.

6. Οι μετατασσόμενοι κατατάσσονται σε βαθμό ανάλογο με τα προσόντα τους και το χρόνο προϋπηρεσίας που έχει διανυθεί, κατά περίπτωση, στην Ο.Λ.Π. Α.Ε. ή στην Ο.Λ.Θ. Α.Ε. σύμφωνα με τα τυπικά προσόντα του κλάδου στον οποίο μετατάσσονται και σε μισθολογικά κλιμάκια της οικείας κατηγορίας, ανάλογα με το συνολικό χρόνο υπηρεσίας τους. Τυχόν επιπλέον τακτικές αποδοχές διατηρούνται ως προσωπική διαφορά, η οποία μειώνεται με οποιαδήποτε αύξηση των αποδοχών ή απολαβών από οποιαδήποτε αιτία και αν προέρχεται, μέχρι την πλήρη εξίσωση με τις αποδοχές και απολαβές της νέας θέσης. Ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας του μετατασσόμενου που έχει διανυθεί στην Ο.Λ.Π. Α.Ε. ή στην Ο.Λ.Θ. Α.Ε. και τυχόν προϋπηρεσία στο Δημόσιο και νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου θεωρείται ως πραγματική υπηρεσία για θέματα της υπηρεσιακής του κατάστασης.

7. Η δαπάνη που προκαλείται από τις ανωτέρω μετατάξεις στον Κρατικό Προϋπολογισμό βαρύνει κατά περίπτωση την Ο.Λ.Π. Α.Ε. ή την Ο.Λ.Θ. Α.Ε. Με την κοινή απόφαση της παραγράφου 3 του παρόντος άρθρου προσδιορίζεται κάθε φορά η δαπάνη αυτή και ρυθμίζονται θέματα απόδοσής της και κάθε άλλη λεπτομέρεια.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ

ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

¶ρθρο ένατο

1.Η περίπτωση α της παραγράφου 2 του άρθρου 13 του Κώδικα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (ΚΠΛΣ), που κυρώθηκε με το ν. 3079/2002 ( ΦΕΚ - Α΄311), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α) Ανώτατοι

Αντιναύαρχος – Αρχηγός και Υπαρχηγοί

Υποναύαρχος

Αρχιπλοίαρχος»

2.Οι περιπτώσεις β και γ της παραγράφου 1 του άρθρου 15 του ΚΠΛΣ αντικαθίστανται ως ακολούθως:

«β)Αξιωματικούς της παραγράφου 1α(ββ), β, γ και θ του άρθρου 14, όπως η περίπτωση θ προστέθηκε με την διάταξη της περίπτωσης β της παραγράφου 2 του άρθρου 20 του ν. 3153/2003 (ΦΕΚ- Α΄153 ) μέχρι και τον Υποναύαρχο.

γ)Αξιωματικούς της παραγράφου 1δ του άρθρου 14 μέχρι και τον Αρχιπλοίαρχο».

3.α)Οι οργανικές θέσεις των Αξιωματικών της παραγράφου 1α(αα) του άρθρου 14 του ΚΠΛΣ, που αναφέρονται στο άρθρο 16 του ίδιου Κώδικα, όπως αυτό συμπληρώθηκε με τη διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 23 του ν.3450/2006 (ΦΕΚ - Α΄ 64), αυξάνονται κατά δύο στο βαθμό του Αντιναυάρχου, κατά δύο στο βαθμό του Υποναυάρχου, κατά δύο στο βαθμό του Αρχιπλοιάρχου και κατά τρεις στο βαθμό του Πλοιάρχου, με αντίστοιχη μείωση των θέσεων των Πλωταρχών που προέρχονται από τη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων ΛΣ.

β)Οι προβλεπόμενες από την περίπτωση γ της παραγράφου 2 του άρθρου 20 του ν.3153/2003 ( ΦΕΚ - Α’153), ενιαίες οργανικές θέσεις Υποπλοιάρχων – Ανθυποπλοιάρχων ΛΣ (ειδικότητας Οικονομικού) μειώνονται κατά μία και συνιστάται μία θέση Υποναυάρχου ΛΣ (ειδικότητας Οικονομικού).

4.Η περίπτωση β της παραγράφου 2 του άρθρου 16 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«β) Των Αξιωματικών της παραγράφου 1γ του άρθρου 14 κατά μία στο βαθμό του Υποναυάρχου (ειδικότητας Ιατρού), με αντίστοιχη μείωση των θέσεων των Ανθυποπλοιάρχων (ειδικότητας Ιατρού)».

5.Μετά την παράγραφο 4 του άρθρου 16 του ΚΠΛΣ, όπως αυτό συμπληρώθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 23 του ν.3450/2006 (ΦΕΚ – Α΄64), προστίθεται παράγραφος 5, οι δε παράγραφοι 5 και 6 αναριθμούνται σε παραγράφους 6 και 7, αντίστοιχα, ως ακολούθως:

«5.α)Οι προβλεπόμενες από την περίπτωση β της παραγράφου 1 οργανικές θέσεις Αντιπλοιάρχων (ειδικότητας Τεχνικού) μειώνονται κατά μία και συνιστάται μία θέση Υποναυάρχου (ειδικότητας Τεχνικού).

β)Σε περίπτωση μη πλήρωσης των θέσεων των ανωτάτων Αξιωματικών της παραγράφου 1α (ββ), β, γ και θ του άρθρου 14 για οποιοδήποτε λόγο, αυτές πληρώνονται, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΠΛΣ, από Αξιωματικούς της παραγράφου 1α (αα) του άρθρου 14 ανεξάρτητα της ύπαρξης κενών οργανικών θέσεων της κατηγορίας τους».

6.α) Το Ανώτατο Συμβούλιο ΛΣ της περίπτωσης α της παραγράφου 1 του άρθρου 30 του ΚΠΛΣ είναι αρμόδιο και για την κρίση των Αντιναυάρχων – Υπαρχηγών ΛΣ.

β) Οι Υποναύαρχοι ΛΣ της παραγράφου 1α (αα) του άρθρου 14 του ΚΠΛΣ επιλέγονται από το Συμβούλιο της περίπτωσης β της παραγράφου 1 του άρθρου 30 του ΚΠΛΣ.

7.Η παράγραφος 2 του άρθρου 36 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«2. Οι παραλειφθέντες κατά την επιλογή Αρχηγού ΛΣ, Αντιναύαρχοι και Υποναύαρχοι, οι παραλειφθέντες κατά την επιλογή Υπαρχηγών, Υποναύαρχοι ή Αρχιπλοίαρχοι, καθώς και οι παραλειφθέντες κατά την επιλογή Υποναυάρχων της παραγράφου 1α (αα) του άρθρου 14 Αρχιπλοίαρχοι, δεν δικαιούνται υποβολής αίτησης επανάκρισης».

8.α)Η παράγραφος 1 του άρθρου 39 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«1.Ο Αρχηγός του ΛΣ επιλέγεται από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Εξωτερικών και Αμυνας (ΚΥΣΕΑ) μεταξύ των εν ενεργεία κατά το χρόνο της επιλογής Αντιναυάρχων και Υποναυάρχων της παραγράφου 1α(αα) του άρθρου 14, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει τα τυπικά προς προαγωγή προσόντα του άρθρου 19».

β)Στο τέλος της παραγράφου 2 του άρθρου 39 του ΚΠΛΣ, προστίθεται νέο εδάφιο ως ακολούθως:

«Με την ίδια απόφαση, το ΚΥΣΕΑ μπορεί να απονείμει στον Αρχηγό ΛΣ που αποστρατεύεται το βαθμό του Ναυάρχου εν αποστρατεία».

γ)Η παράγραφος 3 του άρθρου 39 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«3.Για την επιλογή του Αρχηγού ΛΣ, ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής αποστέλλει στο ΚΥΣΕΑ πίνακα των εν ενεργεία Αντιναυάρχων και Υποναυάρχων της παραγράφου 1 α(αα) του άρθρου 14 που έχουν τα κατά την παράγραφο 1 προσόντα, τα υπηρεσιακά έγγραφα των ατομικών φακέλων και τα λοιπά στοιχεία αυτών. Το Συμβούλιο, αφού λάβει γνώση των στοιχείων των φακέλων και τα διαβιβασθέντα σε αυτό για τον καθένα από τους κρινόμενους στοιχεία, επιλέγει με απόλυτη διακριτική ευχέρεια τον Αρχηγό του ΛΣ. Οι αρχαιότεροι του επιλεγέντος θεωρούνται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους».

9.Η παράγραφος 1 του άρθρου 40 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«1.Εφόσον ως Αρχηγός Λ.Σ. επιλέγεται Υποναύαρχος ΛΣ της παραγράφου 1α (αα) του άρθρου 14, προάγεται σε Αντιναύαρχο, ανεξάρτητα από το χρόνο παραμονής στον κατεχόμενο βαθμό».

10.Το άρθρο 42 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«¶ρθρο 42

Κρίση και επιλογή

Αντιναυάρχων – Υπαρχηγών και Υποναυάρχων.

1.Οι Υπαρχηγοί επιλέγονται μεταξύ των εν ενεργεία κατά το χρόνο επιλογής Υποναυάρχων ή Αρχιπλοιάρχων στην περίπτωση που δεν επαρκούν οι υπηρετούντες Υποναύαρχοι για την κάλυψη των ανωτέρω θέσεων, του άρθρου 14 παρ.1α (αα), που συμπληρώνουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του έτους επιλογής τα τυπικά προς προαγωγή προσόντα του άρθρου 19.

2.Όταν κενώνονται οι θέσεις των Υπαρχηγών το Ανώτατο Συμβούλιο ΛΣ, με ευρύτερη σύνθεση, αποφασίζει ποίοι από τους εν ενεργεία κατά το χρόνο επιλογής Υποναυάρχους ή Αρχιπλοιάρχους είναι ικανοί για την πλήρωση των θέσεων αυτών. Σε περίπτωση που επιλεγεί Υποναύαρχος ως Υπαρχηγός προάγεται αυτοδίκαια στο βαθμό του Αντιναυάρχου. Σε περίπτωση που επιλεγεί Αρχιπλοίαρχος ως Υπαρχηγός προάγεται στο βαθμό του Υποναυάρχου ΛΣ και με τη συμπλήρωση έξι μηνών στο βαθμό αυτό, προάγεται αυτοδίκαια στο βαθμό του Αντιναυάρχου ΛΣ. Οι παραλειπόμενοι αρχαιότεροι των επιλεγέντων Υπαρχηγών θεωρούνται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους» και εγγράφονται στους οικείους πίνακες.

3.Οι Υποναύαρχοι της παραγράφου 1α(αα) του άρθρου 14, επιλέγονται μεταξύ των εν ενεργεία κατά το χρόνο επιλογής Αρχιπλοιάρχων ίδιας πιο πάνω διάταξης, που συμπληρώνουν μέχρι την 31η Δεκεμβρίου του έτους επιλογής τα τυπικά προς προαγωγή προσόντα του άρθρου 19.

4.Όταν κενώνονται οι θέσεις των Υποναυάρχων του άρθρου 14 παρ. 1 α (αα), το Ανώτατο Συμβούλιο ΛΣ με ευρύτερη σύνθεση, αποφασίζει ποιοι από τους εν ενεργεία κατά το χρόνο επιλογής Αρχιπλοιάρχους της ίδιας πιο πάνω διάταξης είναι ικανοί για την πλήρωση των θέσεων αυτών, οι οποίοι και προάγονται αυτοδίκαια με την επιλογή τους στο βαθμό του Υποναυάρχου. Οι παραλειπόμενοι αρχαιότεροι των επιλεγέντων Υποναυάρχων θεωρούνται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους» και εγγράφονται στους οικείους πίνακες.

5.Ο αρχαιότερος των Υποναυάρχων ΛΣ τοποθετείται Γενικός Επιθεωρητής ΛΣ.

6.Στο βαθμό του Υποναυάρχου ΛΣ (ειδικοτήτων Τεχνικών – Ιατρών –Οικονομικών) προάγονται οι Αρχιπλοίαρχοι ΛΣ των αντίστοιχων ειδικοτήτων, που έχουν συμπληρώσει τα τυπικά προς προαγωγή προσόντα του άρθρου 19 και έχουν κριθεί ως «διατηρητέοι» κατά τις τελευταίες ετήσιες τακτικές κρίσεις».

11.Από τη διαδικασία επιλογής Αρχηγού ΛΣ, Υπαρχηγών ΛΣ και Υποναυάρχων ΛΣ εξαιρούνται και οι Αξιωματικοί, οι οποίοι λόγω διοικητικής αποκατάστασης τους λογίζονται εν ενεργεία και προάγονται αναδρομικά στους βαθμούς αυτούς σε χρόνο μεταγενέστερο της επιλογής του Αρχηγού, Υπαρχηγών και Υποναυάρχων ΛΣ, αντίστοιχα.

12.Η παράγραφος 1 του άρθρου 48 του ΚΠΛΣ, αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«1α) Υποναύαρχοι ΛΣ της παραγράφου 1α(αα) του άρθρου 14, που λόγω επιλογής νεοτέρου τους για τη θέση του Αρχηγού ΛΣ ή τις θέσεις των Υπαρχηγών ΛΣ αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα ανεξάρτητα από τη συμπλήρωση των γενικών τυπικών προσόντων, ή αποστρατεύονται με αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει έξι μήνες παραμονής στο βαθμό, θεωρούνται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους», προάγονται στο βαθμό του Αντιναυάρχου ΛΣ εν ενεργεία και τίθενται εκτός οργανικών θέσεων και ύστερα από ένα μήνα αποστρατεύονται με το βαθμό αυτό με άλλο προεδρικό διάταγμα.

β)Υποναύαρχοι της παραγράφου 1α (αα) του άρθρου 14 που κρίνονται από το αρμόδιο συμβούλιο ως :

(αα)«διατηρητέοι», παραμένουν σε ενέργεια με το βαθμό που φέρουν. Αν ομοιόβαθμοι, αλλά νεότεροι αυτών επιλεγούν ως Αντιναύαρχοι - Υπαρχηγοί ΛΣ, θεωρούνται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους» και ταυτόχρονα με τους επιλεγέντες προάγονται εν ενεργεία στον επόμενο βαθμό και τίθενται εκτός οργανικών θέσεων για χρονικό διάστημα τριάντα ημερών, μετά την πάροδο του οποίου αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα με άλλο προεδρικό διάταγμα.

(ββ)«ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους», προάγονται εν ενεργεία στον επόμενο βαθμό και τίθενται εκτός οργανικών θέσεων για χρονικό διάστημα τριάντα ημερών, μετά την πάροδο του οποίου αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα με άλλο προεδρικό διάταγμα.

(γγ)«αποστρατευτέοι», αποστρατεύονται με τον κατεχόμενο βαθμό και με το ίδιο προεδρικό διάταγμα κύρωσης του σχετικού πίνακα κρίσης τους.

γ)Υποναύαρχοι ΛΣ (ειδικότητας Τεχνικού, Ιατρού, Οικονομικού) που κρίνονται από το αρμόδιο συμβούλιο ως:

(αα)«διατηρητέοι», παραμένουν σε ενέργεια με το βαθμό που φέρουν.

(ββ)«ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους», αποστρατεύονται με τον κατεχόμενο βαθμό και με το ίδιο προεδρικό διάταγμα κύρωσης του σχετικού πίνακα κρίσης τους.

δ)Υποναύαρχος ΛΣ (ειδικότητας Τεχνικού, Ιατρού, Οικονομικού) που υποβάλλει αίτηση αποστρατείας, αποστρατεύεται με τον κατεχόμενο βαθμό».

13.Η περίπτωση α της παραγράφου 2 του άρθρου 48 του ΚΠΛΣ αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«α)«διατηρητέοι», παραμένουν σε ενέργεια με το βαθμό που φέρουν. Αν ομοιόβαθμοι, αλλά νεότεροι αυτών επιλεγούν ως Υποναύαρχοι ΛΣ, θεωρούνται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους» και ταυτόχρονα με τους επιλεγέντες προάγονται εν ενεργεία στον επόμενο βαθμό και τίθενται εκτός οργανικών θέσεων για χρονικό διάστημα τριάντα ημερών, μετά την πάροδο του οποίου αποστρατεύονται αυτεπάγγελτα με άλλο προεδρικό διάταγμα».

14.Οι διατάξεις του εδαφίου στστ της παραγράφου 1 του άρθρου 19 του ΚΠΛΣ και της παραγράφου 5 του άρθρου 48 του ΚΠΛΣ, όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 13 του ν.3490/2006 (ΦΕΚ - Α΄ 206), εφαρμόζονται και για τους Αξιωματικούς της παραγράφου 1δ του άρθρου 14 του ΚΠΛΣ.

15.Οι προαγωγές που απαιτείται να γίνουν κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου αυτού, θα διενεργηθούν μετά το πέρας των εργασιών καθενός από τα συμβούλια κρίσεων του άρθρου 30 του ΚΠΛΣ κατά τη διάρκεια των τακτικών ετήσιων κρίσεων του έτους δημοσίευσης του παρόντος νόμου.

16.Η διάταξη της παραγράφου 11 του άρθρου 48 του ΚΠΛΣ καταργείται.

Αρθρο δέκατο

Έναρξη Ισχύος

Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.