ΣΤΟ 1,01 δισ. ελβετικά φράγκα, από 827 εκατ. φράγκα που ήταν το 2006, διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Swatch Group την περασμένη χρονιά, καταγράφοντας αύξηση 22%. Η άνοδος της κερδοφορίας αποδίδεται στις υψηλότερες πωλήσεις στην περιοχή της Ασίας και ήταν ελαφρώς χαμηλότερες από το 1,02 δισ. φράγκα που προέβλεπαν οι αναλυτές.
Η Swatch είναι μεταξύ των ευρωπαϊκών εταιρειών που βασίζονται στην ανάπτυξη στις αναδυόμενες αγορές προκειμένου να αντισταθμίσουν τις απώλειες από την επιβράδυνση της αμερικανικής οικονομίας.
Τον Ιανουάριο, η ελβετική εταιρεία είχε ανακοινώσει αύξηση των ετήσιων μικτών εσόδων της στα 5,92 δισ. φράγκα, επικαλούμενη την ισχυρότερη ζήτηση για ορισμένα ρολόγια της στην Κίνα, την Ινδία και τη Μέση Ανατολή. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Χονγκ Κονγκ σχεδόν ξεπέρασε πέρυσι τις ΗΠΑ ως η μεγαλύτερη αγορά της Swatch.
Όπως είχε δηλώσει, πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νίκολας Χάγιεκ, οι αναταραχές στην αμερικανική χρηματοπιστωτική αγορά δεν έχουν επηρεάσει την ανάπτυξη των εσόδων στις ΗΠΑ. Σημείωσε, δε, πως το 2008 θα είναι «έτος ρεκόρ» για τη Swatch.